Gå til innhold

vagen sin bildetråd

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 653
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Utrolig fete de to siste!

Du burde ta en tur til FIX i Fredrikstad.:P Den butikken har sotet/speil fasade som er 70 graders vinkel.. Hehe

 

Fredrikstad har flere kule steder og ta bilder. Får håpe det blir noen turer rundt i landet for og ta noen bilder - så blir det ikke de samme trøtte bakgrunnene hele tiden fra rundt oslo her bare ;-)

 

avensis48small.jpg

 

For dere med grei oppløsning på monitoren:

 

http://img.photobucket.com/albums/v398/markryder/avensis2004/avensis48.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trur jeg spotta deg på Lørenskog i stad Vagen :P i ca 18:30 tiden?! hmm husker ikke helt;) :P

 

 

ellers.... så digger jeg stilen din på bildene! er PLAKAT matriale delux!! :D

 

Var nok ikke meg. Kjørte bare stygg hvit yaris i hele går :)

 

Gøy og høre at andre fotografer liker bildene, gjør det litt ekstra gøy :) Så fort jeg får solgt bilen (jepp, den er til salgs) så lukter det oppgradering til enten canon 5d eller mark III kamera *sikle*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må bare si at jeg digger bilde stilen din.

utrolig og se hva du får til i PS også.

trenger og lære meg litt skills ser jeg;)

 

meget bra bilder i hvertfall;)

 

Takker, takker. Er innom tråden din (og drunkenpete) og titter hver gang der er noe også. Du har også en del syke bilder, som er utenom det normale - flott og se.

 

Som en liten teaser så kan jeg si: følg med på denne tråden i morgen&helga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var nok ikke meg. Kjørte bare stygg hvit yaris i hele går :)

 

Gøy og høre at andre fotografer liker bildene, gjør det litt ekstra gøy :) Så fort jeg får solgt bilen (jepp, den er til salgs) så lukter det oppgradering til enten canon 5d eller mark III kamera *sikle*

 

ahaa:P hehe møtte ihvertfall en bil som ligna fælt på avensis'en din:P (den er din?) :)

 

5D eller mark III frister her og gitt:P :)

--> Bilder av DIN bil? Send PM <--

 

Mine bilder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ahaa:P hehe møtte ihvertfall en bil som ligna fælt på avensis'en din:P (den er din?) :)

 

5D eller mark III frister her og gitt:P :)

 

Jepp, den sorte avensis'en som har blitt grundig hora i bildetråden er min :)

 

Problemet med valget 5D VS MARK III er at når du først er oppe i 21.000kr for 5D så "hvorfor ikke kaste på 10.000 til og få det råeste?" - så glemmer du litt at før de 10.000 så har du allerede svidd av 21.000kr :-)

 

Og så kan du ikke akkurat gå og kjøpe ei linse til 4000kr, etter og ha svidd at så mye på kamera-hus heller... Så kunne jeg tenkt meg ett blitz anlegg med 3 trådløse blitzer og da... *kremt* hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg som trodde du hadde gitt deg med å koste på biler etter TT'en :)

 

Si ifra om du trenger noe å fylle bildene med, så skal jeg stille med en nyvaska S4 :peace:

 

Og så skal jeg hilse fra apo-folka!

 

Måtte ha noe og fikle med, men nå skal den som sagt selges. Så skal det investeres i foto-utstyr heller. Har det mer gøy med og ta bilder av andre sine biler, enn og drive med egen bil.

 

Kan sikkert ta noen bilder en dag, siden det er deg *klemz* haha Du får hilse tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår