Gå til innhold

Bilforumet.no sin Gatebilrapport ifra Rudskogen juli 07.

Ranger emnet


Naits

Anbefalte innlegg

Lykke til med dekning. Hadde kanskje vært en idè å intervjue sjåfører og tilskuere også. En annen ting, ikke spam artikkelen med 100 bilder, lag heller ekstern lenke til flere bilder. Skal gi konstruktiv kritikk når dere kommer med artikler også jeg! :)

 

Litt OT, men skulle ikke bilforumet skaffet seg Kameracrew da? :D

Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til med dekning. Hadde kanskje vært en idè å intervjue sjåfører og tilskuere også. En annen ting, ikke spam artikkelen med 100 bilder, lag heller ekstern lenke til flere bilder. Skal gi konstruktiv kritikk når dere kommer med artikler også jeg! :)

 

Litt OT, men skulle ikke bilforumet skaffet seg Kameracrew da? :D

 

Vi er inne på tanken, bare følg med så ser dere resultatet.

Med tanke på bilder blir det noen i artikkelen, samt endel på eksternt galleri.

 

Bilforumet har egne journalister, men er jeg og viper som har fått tilgang av gatebil med tanke på presse rettigheter... Dette mye pga at vi har drive på med dette i noen år.

 

Vi starter oppdatering i morra, så følg med ;)

_________________

 

- 02 Audi A4 avant 130hk tdi

 

www.swfoto.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fullt allerede på fredag, da pleier det jo faktisk å være litt plass da! Blir nok ny publikumsrekord.. trur jeg drar en times tid tidligere i morra jeg :D

 

Ja det er publikumsrekord i år tror jeg... Ellers så har vi nå oppdatert med bilder ifra campen i kveld med babeshow osv ;) enjoy...

_________________

 

- 02 Audi A4 avant 130hk tdi

 

www.swfoto.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 426hemi

Synes det var så nedtur at Kenneth Moen ødela motoren IGJEN. Hadde gledet meg til å se litt mer til kjøring fra den bilen.

Og været på lørdag var litt nedtur, gikk med dyvåte sko i tolv timer hehe.

Og hvor ble det av de engelske drifting-bilene, 350Z'en osv?

 

Men SYYKT bra nivå på bilene har det blitt, "alle" har vertfall 250 hester+++ og røyklegger stort sett alle svingene der, synes sjåfører og biler har blitt utrolig bra. Helga var en orgie i svidd gummi, lurer på hvor mange dekk som ble brent opp jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår