Gå til innhold

Mitt bygg i Volvo V40 T4 - RF, dynaBel og DLS, Bilder 16.07!

Ranger emnet


Tandstad

Anbefalte innlegg

Jaja, då var moroa over for ei lita stund, iallfall inntil frontsettet dukker opp. Eit par bilder av oppsettet pdd:

 

Måtte finne ei original løysing på kor eg kunne plassere automatsikringa. Det vart til slutt under lokket som ligg ved sidan av batteriet. He også lagt opp 50 m2 på minuspolen no.

21.JPG

 

Bilde av slik bagasjerommet blei til slutt

22.JPG

 

23.JPG

 

Ser såvidt kondensatorane når ein kiker inn frå sida. Ein kondensator på kvar si side

24.JPG

 

Dobbel-DIN spelaren på plass. Spelaren er berre kurrant, men blir brukt fram til eg finn ein bedre til ok pris

25.JPG

 

La bass-styringa opp ved sida av førerstolen. Skal feste den da, med dobbelsidig teip på sida av stolen tenkte eg

26.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, det spelar med eit herlig trøkk! Rimelig stålkontroll over bassen da :)

 

Takk for tipsa på spelarar, men det blir nok dobbel-din med dvd-muligheit igjen, ser ein god del konsertar. Driv og leiter litt blant kenwood sin ddx-serie, men synes 10k er ei stiv investering :/ Begynner dog å komme nokon på finn til ok pris, får sjå kva som skjer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Lita oppdatering her:

 

Ringte megabillig igår grunna Infinity-frontsettet ikkje er komt til meg enda. Viste seg det ikkje var bestilt, då dei "venta på svar" frå meg. Eg he ikkje høyrt noko. Etter ein lengre samtale med dei bestemte eg meg for å heller gå for eit av dei andre setta eg hadde sett på, nemleg DLS UP5. Dette hadde dei på lager og skulle bli sendt idag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Tusen takk for tilbakemeldinger :) Kjekt med slikt!

 

Slemmis: Har kjøpt ein god del til nedsatte prisar, brukt ol., men om ein skal gå utifrå veil. prisar blir det vel noko slikt:

 

Sub:6k

Monoblokk:6k

Frontsett:2,5k

2-kanaler:2,5k?

Spelar:2,5k

Kondensatorar:1,8k

Høgtalerstoff:2-300 kroner

Kablar og tilkoblingsmateriell:2-2,5k

I tillegg kjem materiale til bygging, skruar, lim osv. Ei ganske så billeg løysing mao :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår