Gå til innhold

Link Til Saab?

Ranger emnet


Bruce

Anbefalte innlegg

Er det noen som vet om et par svenske sider hvor de driver med trimming/tuning/styling osv. av Saab og Volvo? Ville gjerne hatt et par linker jeg kunne sjekka...:)

-- Saab 9000 CD 2,3l. 16v. (91')

-- Honda Varadero 125ccm (01')

--Suzuki ATV 250ccm

--Honda Camino 5 (84') *sjefsmoped

planer om 900 2,0 turbo 1995

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Slimline

http://www.saabturboclub.com/ Er vel riktig.

jo det stemte nok ganske, men kan ikke si at det var så mye om det jeg leita etter der, var mest treffbilder osv.

:p

-- Saab 9000 CD 2,3l. 16v. (91')

-- Honda Varadero 125ccm (01')

--Suzuki ATV 250ccm

--Honda Camino 5 (84') *sjefsmoped

planer om 900 2,0 turbo 1995

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Originally posted by Bruce

Er det noen som vet om et par svenske sider hvor de driver med trimming/tuning/styling osv. av Saab og Volvo? Ville gjerne hatt et par linker jeg kunne sjekka...:)

 

tja, en gal finne her: jo-etelleranent's saab

 

Sjekk ut dash'en på den.. og alt annet, forøvrig:))

GRISERÅ!!

ta gjerne en titt på min side også, er vel egentlig bare en skryteside.. men her er den vaffal:) ser at du har fått endel tips om tuningfirmaer nå, dessuten er det mange med linker til slikt på saabturboclub.net:)

 

 

mvh oddi

Saab 900 snurrbo cab solgt! :( :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Originally posted by 93 sport

SAAB TUNING , Speedparts Norway er en totalleverandør av alt i http://www.speedparts.se har.

 

for mer info om produkter/pris osv speedparts@optonet.no - speedparts@broadpark.no

 

Vi monterer selvfølgelig etter avtale.

 

Speedparts Norway

Ole & Bent:cool:

 

hva tar dere for lesjöfors-fjærene? passer de på og900 cab? (se avatar) Er de godkjent?

 

mvh oddi

Saab 900 snurrbo cab solgt! :( :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår