Gå til innhold

Besøk hos Custom Cars AS

Ranger emnet


Naits

Anbefalte innlegg

Ja, er ikke annet enn å si positive ord om de gutta her!

 

Ikke nok med at de leverer topp resultat og finish, men de bryr seg også om deg og prosjektet ditt...

Samt at alle 3 er kjempehyggelige og imøte kommende, de leverer topp service fra første samtale til bilen er levert!

 

Verkstedet er også helt unikt i norsk sammenheng, må rett og slett oppleves for å få det riktige inntrykket.

 

Custom Cars har også mest sannsynlig en av Norges beste lakkbokser og et samarbeid med Ivar Åsland. Kanskje en av nordens fremste airbrushere! (se http://www.aadesign.no)

Så allting er mulig, si hva du vil ha og de bygger det.

Og innen lakk så er ingenting umulig!

Grenser finnes ikke og kun dine ønsker som bestemmer hvor ekstremt det kan bli!

 

Så om du vurderer å få fikset litt på bilen, lakkert den om, bygd om fra bunn av helt custom eller hva du enn måtte ønske!

Ta kontakt med Svein, Terje eller Johnny og få drømmen oppfylt!

Og ingen vits i å tvile, bedre fagfolk og service får du ikke...

 

Dette kan jeg garrantere! Min egen bil var hos CustomCars tidligere iår og ble bygd samtidig som X5'en for å rekke motorfestivalen!

Og som jeg har nevnt her, alt er topp ifra verksted, service og resultat.

Custom Cars ser ikke på ditt prosjekt som en vanlig jobb, men vil gjøre sitt beste for at du vil få akkurat det du er ute etter! Og er minst like entusiastiske som deg selv når det kommer til å bygge bilen etter dine ønsker og levere et topp resultat!

 

Min bil er en Honda Civic Coupe

(gå inn på http://www.customcars.no og så på prosjekter).

Og du vil få se bilder av min bil samt andre prosjekter de har hatt i løpet av sesongen!

Og resultatet er over all forventning og jeg er uten tvil sikker på at customcars leverer det beste resultatet man kan få!

Jeg er iallefall overfornøyd...

Og med den suksessen jeg har hatt med bilen så er det ingen tvil om at custom cars kan kunsten å bygge bil!

 

Jeg må rette en stor takk til CustomCars v. Terje, Johnny og Svein, samt Ivar Åsland for topp service og resultat!

Samt kjempebra samarbeid denne sesongen.

Kunne ikke vært mer fornøyd!

 

Og lurer du på å gjøre noe med bilen din, nøl ikke. Men ta kontakt og ring for en hyggelig samtale og bilprat...

 

Se: http://www.customcars.no

 

Mvh

Kenneth Kjos

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår