Gå til innhold

Kebab!

Ranger emnet


StreetRacer1991

Anbefalte innlegg

  • Svar 107
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

:puke: jaja....digg med knuste kyllingbein og knokler spiste kebab en noen ganger, en dag kom jeg over noe hardt....etter det har jeg ikke spist kebab!

 

 

 

var forresten innslag på tv om dette... trur ikke folk helt vet hva kebab er laget AV og hva de egentlig får i seg!

Kjør hardt, kjør stil, det er volvo som er bil!!!!! :) :partyon :boxing

Folk med hjerne,kjører ikke bil med stjerne :P

kjører nissan primera

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er godt og ikek skadelig (forhåpentlighvis) så jeg elsker kebab.

 

spør du meg så ser det ut som at oslo folk er de største kebab spiserne men strøndere...vel har ikke sett noen anbefale noen kebab sjapper enda (no hoppet ejg over siden 5) så jeg anbefaler:

 

sesam de holder til i det store røde bygget på samfunnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hold dere unna Verona på Moa i Ålesund. Stygt og si det, men seriøst; jeg har spist der ett par ganger i håp om at det skal bli bedre, men jeg har endt opp like forbanna dårlig i magan hver gang... Har vært åpent i 3 uker, og er snakk om at var ei jente som fikk en ganske god matforgiftning der... 2 uker rett ut på sofaen... Trist, da rullekebabene er både store og gode...

 

Kebabhouse i ålesund derimot; anbefales! Koslig betjening, ikke så dyr mat og den er veldig god! :D

1988 Golf II aka. Helene

 

Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå"

Øge: "Kunne vært lengre..."

Tollak: "Å?"

Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faen nå fikk jeg lyst på kebab...

 

Anyways, ikke mye bra kebab i Hamar. Jeg savner Oslo :(

 

Må si meg enig at kebaben på hamar er halvdårlig, funker fint som drosje kø mat..

 

Men du kan jo dra "utabygds"

 

Kebab talerkenen på la italia? På stange er knall god.

 

Manis i elverum har og god kebab..

Roma sin elverum skal også være bra, den har jeg ikke smak selv så kan ikke bekrefte det.

 

Eufrat kebab og pizza i løten sim kebab er og god..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stamplassen min heter fjellhamar pizza og kebabservice.

Spist mye kebab rundt om i landet, men INGEN ting slår kebaben fra Fjellhamar.

Kjempegreie folk og heeeeelt jævli topp smak og kvalitet på maten.

Hadde jeg måttet spise et måltid før jeg hadde dæwwa måtte det blitt stor kebab laget av han pakistaneren med hockeysveis, type "skurk" spesial!(type dynka i masse hvit og rød saus, sånn at det renner av pita`n når jeg har gafla i meg den overdeilige kebaben)

Prisen er litt stiv, men...man lever bare en gang, og ingen ting slår kebab til frokost middags og kvelds med et avbrekk av robsrudburger i mellomtiden =)

Får nesten dårlig samvittighet hvis jeg glemmer å handle kebab der mindre enn 2 ganger i uka.

Får spørsmål fra eiern om hvor jeg har vært i det siste også da men....(kanskje jeg spiser litt for mye kebab?)

 

 

JA JEG ER ET SKIKKELIG MATVRAK på NESTEN 80 KILO!!!!!!

proud mebmer of FosenRacingTeam

Mercedes 190E 1987(rånebil)

volvo V70 TDI. 2000(bruksbil)

volvo 245GLT. 1989(herjevogn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KEBAB PÅ SKEDSMOKORSET VERONA PIZZA !!!!

LIGGER PÅ COOP PRIX BYGGET VED SIDEN AV STATOIL OG MENY

 

 

BESTE KEBAB!!!

 

pita brødet blir handlagd og stekt i pizza ovn. og er IKKE farse kjøtt:) men ordentlig kjøtt . iallefall utrolig god kebab der .. må prøves !!!

 

prisen er litt stiv men verdt det 55 kr for en kebab

Golf 4

Golf 3

Golf 2

bmw E30 325i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KEBAB PÅ SKEDSMOKORSET VERONA PIZZA !!!!

LIGGER PÅ COOP PRIX BYGGET VED SIDEN AV STATOIL OG MENY

 

 

BESTE KEBAB!!!

 

pita brødet blir handlagd og stekt i pizza ovn. og er IKKE farse kjøtt:) men ordentlig kjøtt . iallefall utrolig god kebab der .. må prøves !!!

 

prisen er litt stiv men verdt det 55 kr for en kebab

 

Charlies as, Andreas! Charlies! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den beste norske kebaben jeg har smakt var fra Bislett. Stor rullekebab med 0.8 brus. Tok 15 sek. før den lå i hånda mi og det er jo ganske imponerende :D Men er en stund siden nå da.. mulig de har blitt dårlige.

 

1001 natt og Sesam i Trondheim har oppskrytt kebab. Smaker helt greit, ikke noe mer. Hørt at Sandnes Kebab skal ha jævlig god rullekebab.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår