Gå til innhold

Kebab!

Ranger emnet


StreetRacer1991

Anbefalte innlegg

Kebab House. Gyros-ish kjøtt.

Pris vet jeg ikke... Under 100:P

 

Beklager om jeg sårer deg eller noen. hehe

 

Men dette var ikke kebaben jeg tenkte på. Den var grei å spise, men overhodet ingen "oslo-kebab". Mais? minimalt om det i det hele tatt var noe mais på. Jeg ba om medium -> Sterk og fikk....ekstra mild??

Kjøttet var jo ikke "ekte oslo babb kjøtt", det smakte rart men jeg fikk det ned. Minnet meg litt om bacon uten fett..hehe.

Chrysler Stratus 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 107
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gjest sicarlse
sicarlse heter det ikke goså noe som sish kebab? Ja i tyrkia så får du GOD kebab, fy flate bestile middels, og den var sterkere enn den sterkeste jeg har smakt i Norge. FLAMES! :P

 

sish kebab er kjøttstykker på grillspyd. denne kebaben var kjøttdeig.

 

m tyrkia er digg. har leilighet 20 m i fra der de selger kylling kebab for 2 euro:) det er digg, stå opp, å ned å spise rullekebab til frokost:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager om jeg sårer deg eller noen. hehe

 

Men dette var ikke kebaben jeg tenkte på. Den var grei å spise, men overhodet ingen "oslo-kebab". Mais? minimalt om det i det hele tatt var noe mais på. Jeg ba om medium -> Sterk og fikk....ekstra mild??

Kjøttet var jo ikke "ekte oslo babb kjøtt", det smakte rart men jeg fikk det ned. Minnet meg litt om bacon uten fett..hehe.

 

Sikker på at du kom på riktig sted? :P Skal jeg være ærlig, så har jeg ikke spist kebab i Oslo, og vet ikke hvordan Oslo-Kebab smaker. Syns iallefall house er evig digg. Flora ved kirken bør du ikke prøve! Kornete farse kjøtt med vassen salat.

 

Kanskje du burde prøve Paradis i Sarpsborg? Ligger i utkanten av byen i et "slum" område. Den er helt ok, og ganske sterk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kebab

 

1 KG kjøttdeig

1 SS salt

1 SS karry

2-3 løk( disse skal rives fint, så slipper du å få slike "løkbomber" i kebaben:))

 

ser ikke veldig delikat ut men smaken var det ingenting å si på, vannvittig godt!

DSC01344.jpg

 

den hlt til venstre er ideel størrelse! dette er en liten tallerken med det vi fikk til overs:)

 

I mine øyne ligner ikke dette kebab, men noe helt annet !! Og det er ikke mat...

Mvh Daniel

 

(v) WRX MY01

(x) WRX STi8 MY04

(x) WRX SW MY03 ++++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikker på at du kom på riktig sted? :P Skal jeg være ærlig, så har jeg ikke spist kebab i Oslo, og vet ikke hvordan Oslo-Kebab smaker. Syns iallefall house er evig digg. Flora ved kirken bør du ikke prøve! Kornete farse kjøtt med vassen salat.

 

Kanskje du burde prøve Paradis i Sarpsborg? Ligger i utkanten av byen i et "slum" område. Den er helt ok, og ganske sterk.

 

Kebab House jeg var på ja :P Ja, bodde i Sarp før. Da var det Paradis som var nærmest "oslo-babb" jeg kunne komme.

 

Da jeg sier "oslo-babb" tenker jeg på noe alà New Winny, Vinnys, Lett og Mett (favoritten for noen år siden).

Chrysler Stratus 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår