Gå til innhold

Kebab!

Ranger emnet


StreetRacer1991

Anbefalte innlegg

  • Svar 107
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Til den prisen bør den smake himmelsk.

 

Hei igjen!

 

Er vell ikke det helt store utvalget av kebabsjapper i Bodø, da Bodø Kommune har forbydd Kebabvogner!

 

Så det kosta å vær kar når man råna i Bodø:D

 

Men ja, den er God...

 

Mvh

*83 Volvo 240 B21a

*90 Massey Ferguson 3060

Kjør hardt, kjør stil, uten tvil :D

Min bil:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=148665

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen!

 

Er vell ikke det helt store utvalget av kebabsjapper i Bodø, da Bodø Kommune har forbydd Kebabvogner!

 

Nei, Mattilsynet har lagt ned forbud, og det er jammen ikke rart.

Noen gang tenkt på hvor dem som står i vogna skal gå på do, vaske hender etc..?

 

Kjøpte en gang kebab hos Raja da jeg var i Militæret, la på sykestua i 2dager med akutt matforgiftning..

 

En stor klump kjøtt på et spyd som snurrer rundt over en varmekilde, denne klumpen varer flere dager. Utvendig er den sprø og fin, innvendig er den lunken. Når kvelden er omme stenges saken av og kjøttet kjøles ned før det på nytt varmes opp neste dag. Blir ikke bakterier av slikt nei:rolleyes:

 

Slik gjorde ivertfall Raja det i vogna si, samme med han Kezzah fyren. Får håpe det gjøres på andre måter i resten av landet..

 

På en annen side så har jeg kjøpt kebabtallerken på Orion flere ganger, og spiser sikkert pizza der 1 gang i mnd`en..

- VW Touran Mk1 TDI

- VW Golf Mk3 Variant 8v

- VW Golf Mk2 8v

 

Fiend Engineering

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spist mye på Charlies på Torshov, utrolig god saus, men får sånn ettersmak type kattedritt i kjeften etterpå...

 

Ellers også spist mye på bislet, men sist jeg spiste der så smakte det popcorn av kjøttet, så nå har jeg ikke spist der på en stund...

( )Volvo 940 turbo

- Når det gjelder hester i eldre biler, er det noe som heter "det var engang..." -

- La drømmer være drømmer og ikke forumtråder... -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, Mattilsynet har lagt ned forbud, og det er jammen ikke rart.

Noen gang tenkt på hvor dem som står i vogna skal gå på do, vaske hender etc..?

 

Kjøpte en gang kebab hos Raja da jeg var i Militæret, la på sykestua i 2dager med akutt matforgiftning..

 

En stor klump kjøtt på et spyd som snurrer rundt over en varmekilde, denne klumpen varer flere dager. Utvendig er den sprø og fin, innvendig er den lunken. Når kvelden er omme stenges saken av og kjøttet kjøles ned før det på nytt varmes opp neste dag. Blir ikke bakterier av slikt nei:rolleyes:

 

Slik gjorde ivertfall Raja det i vogna si, samme med han Kezzah fyren. Får håpe det gjøres på andre måter i resten av landet..

 

På en annen side så har jeg kjøpt kebabtallerken på Orion flere ganger, og spiser sikkert pizza der 1 gang i mnd`en..

 

 

Det var heller ikke lagt inn vann i de!

 

Orion, der spiser jeg ikke, blitt DÅRLIG hver gang, flere av mine kompiser har samme opplevelse!

 

Spiste en gang på Raja vogna før de forsvant, ble ikke værre i magan enn at jeg tok meg en røyk å ble bra:D

 

Mvh

*83 Volvo 240 B21a

*90 Massey Ferguson 3060

Kjør hardt, kjør stil, uten tvil :D

Min bil:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=148665

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jammen noe med kebab og røyk!

 

Vel, jeg kan anbefale vår lille sjappe i "bygda" her, Heggedal Pizza Grill eller noe sånt. Glem navnet, kebaben deres er himmelsk! Utrolig god saus (kan velge mellom svak, medium og sterk. Anbefaler medium på det sterkeste) og veldig godt kjøtt. Etter fleste mettende måltider så regarer magen på visse ting og slipper fra seg litt gass og sikkelig rennedritt. Men alt det er verdt det!

Liten kebab fra 40,- (55,- inkl drikke), og den er stor. Holder i massevis for meg. Og stor kebab tror jeg er på rundt 60 eller 70 kroner.

 

Har gjentatte ganger sagt aldri mer kebab etter å ha spist en, men er vanskelig det der altså.

Er newbee..så vær snill..hehe..:D

er 12 år :) og jeg tuller ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Charlies strømmen ;) åpent seint seint :)god kebab og rimelig pris

 

 

Var bedre når barten drev den.. hehe.. men er grei nå også..

 

Bislett er vinneren for min del.. eneste som er drit noen ganger er køen, men vet man hvordan den smaker så står man i kø..

Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kebab House. Gyros-ish kjøtt.

Pris vet jeg ikke... Under 100:P

 

Takk! Får prøve, hehe. Vurderer selv å åpne en kebab sjappe midt i sentrum, må jo være ypperlig med tanke på all den driten jeg har funnet hittil her i Fredrikstad/Sarpsborg. :D

 

Medium->Sterk skal kebaben være. Altså midt imellom medium og sterk ;)

Chrysler Stratus 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ayapuri gå og sjekk ut CAmpino sin rullekebab i sarp, bare ikke kjøp der etter klokka 23:00, da pleier kjøttet å bli veldig tørt.

 

Campino sin rullekebab syns jeg er klart best, ellers så likte jeg veldig en liten Kebab/gyros sjappe i valkyriegata i oslo , det er en liten park foran sjappa, der var gyrosen utrolig god, liten med god. :D

 

rullekebab på campino: 60kr. gyrosen på valkyriegata: 75kr

Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! Får prøve, hehe. Vurderer selv å åpne en kebab sjappe midt i sentrum, må jo være ypperlig med tanke på all den driten jeg har funnet hittil her i Fredrikstad/Sarpsborg. :D

 

Medium->Sterk skal kebaben være. Altså midt imellom medium og sterk ;)

 

Rimelig vanskelig å etablere seg i matbransjen i Fredrikstad. Så lykke til:P

 

Anbefaler halvinnbakt, rull og kebabpizzaen med ostekant.

 

Den "nye" sjappa på Ørebekk er også god, men smaker ikke helt topp.. Også er det alltid noe rart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår