Gå til innhold

Min Toyota Cressida `77mod.

Ranger emnet


Volvo740Turbo

Anbefalte innlegg

har da fått hendene mine på bilen til min fars onkel. han kjøpte denne ny i juni 1977, og siden det kjørte han den fram til påske i år - da eg kjøpte den for 8000kr var den kjørt 78000km

 

dette er en RX30 , med 18R motor (2liter gasser) og 4trinns manuell.

 

ble overrasket over understellet - mcpherson foran og 4link med seperat fjær å demper bak :) nå gjelder det å finne fjærer som kan stemme for å få den nedpå - har polert som en helt og satt på 18" TSW Volcano med 225,40-18 og 25mm spacere (må ha 10mm til bak! har satt på LED parklys foran og BiXenon i hovedlysa! blei rått!

 

har montert en Alpine mp3 spiller , 5.25" Alpine typ.R komp sett foran , og 6.5" Alpine typ.R komp sett bak - alt koblet til en JBL 4kanals blokk.

 

plan videre er jo senking , få et mindre treratt , ordne en ulyd i bakaksling (shimse) shine opp i motorom:nye slanger , åndefilter, skikkelig grundig vasking osv :) hellakk til vinteren kansje : grunnet flere småriper rundtomkring + bulk i begge bakdørene.

 

feel free to comment!

 

IMGP0144.jpg

 

IMGP0145.jpg

 

IMGP0146.jpg

 

IMGP0147.jpg

 

IMGP0148.jpg

 

IMGP0151.jpg

 

IMGP0153.jpg

 

IMGP0222.jpg

 

IMGP0223.jpg

 

IMGP0220.jpg

Toyota Cressida

Volvo S60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 51
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nja, felg og senk (skal se om jeg finner no bra japaner triks for å senke Cressy jeg :) ) ødelegger ikke på noen måte en bil i mine øyne, så lenge man ikke gjør irreversible ting (vel, alt kan i teorien reverseres, bare mye arbeid for enkelte ting ;) )

Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow.

James Dean

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår