Gå til innhold

Politi Leken ( Var på tide med ny lek )

Ranger emnet


Nabbi

Anbefalte innlegg

"ska vi ælsk?"

sagt av meg til kvinnelig politidame i fylla, etter at hun påpekte at jeg hadde på meg bilbeltet etter at sjåføren hadde stanset bilen.(det hele endte med at jeg sprang ut av bilen og omfavnet henne, og sjåføren ble bedt om å få meg inn i bilen og frakte meg bort derifra før han løper ut i vegen og skader seg)

snakka me dama mange ganger etter det, og et par dager senere var det hu som sa "ska vi ælsk" på en veeldig sarkastisk måte

 

"får æ ji dæ em klæmm?"

sagt av meg etter å bli tatt i laser og såvidt beholdt kortet.

 

BTW:FOR ALL DEL IKKE PRØV Å TENN EN RØYK INNE I POLITIBILEN!!(de blir plutselig veldig interessert i å finne feil ved bilen din da, selv etter at bota er utskrevet)

 

ikke si: "du ligner på brynjar meling, du har jo verken hår eller hake"

 

"du ligner på en kjempedildo"(skalla politimenn)

 

"æ klare å kjør fra dæ vess æ vil"

 

har sagt alt dette til politifolk selv, og tro meg du bli IKKE populær!

proud mebmer of FosenRacingTeam

Mercedes 190E 1987(rånebil)

volvo V70 TDI. 2000(bruksbil)

volvo 245GLT. 1989(herjevogn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjedde med en kompis av meg:

 

Poliet legger seg på hjul og kompisen min kjører inn til siden, en politi mann spretter ut av bilen og går med raske skritt mot bilen mens han nærmest gnir seg i hendene. Kompisen min ruller ned ruta og ser på politimannen som sier " dette gikk vel litt fort vel?" kompisen min svarer "det gikk vel i 80". "Ja, det stemmer det" sa politimannen mens han godtter seg.

Så sier kompisen min " 80 i ....." Politimannen tenker seg om noen sekunder og svarer nesten skuffet " 80 i 70 sona". "Ja, så fint" svarer kompisen min. Politimannen skriver bota og kompisen min tar den i mot og sier " takk og ha en fin dag!" før han fliser av gårde videre. Politimannen blir bare stående og klø seg i hue. hehe... Dusten trodde han virkelig skulle få ta lappen hans for han hadde tatt feil av sonene han trodde det var 50-sone der :P

 

(litt off-topic, men morro)

To fast toførti - live life sideways ! drfitfun! - Save gas, burn Nitro! - Old volvos never die, they just go faster ! - Volvo, we ride together, we die together, Volvo for life !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

" hei gutter, jeg må nok desverre ta skiltene pga utslitte bakdekk"

- " kan du ikke stoppe trafikken så legger vi om det nye settet som ligger i bagasjerommet"

-" ehm, bare kjør inn på nærmeste bussholdeplass og kjør pent"

 

han ble litt paff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis du har sota bakruter og blir stoppa på natta, da er det gøy hvis snuten skal se hvem som sitter baki.

med en gang han går nær den sota ruta med maggen sin, rull ned vinduet fort som fa#¤ og rop "bø" rett i trynet på ham/henne.

 

har ikke sett dette i praksis men har hørt det er gøy:D

 

man skal være høflig mot konstabelene btw,,,

System som pomper, tute på romper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke akkurat en setning men litt artig:

En jeg jobbet med (bilmekaniker) ble stoppet av politiet, som mente han hadde for lite mønster. P=Politi K=kolega

P: Du har for lite mønster bak ser jeg.

K: Hva er kravet da?

P: Du har for lite mønster sier jeg!

K: Men da må du kunne fortelle meg kravet, siden du kommer med den påstanden!

P: Du har for lite mønster i dekkene dine! (begynner å bli litt hissig)

K: Du, hør nå her. Jeg jobber med dette til dagen. Kravet for sommerdekk er 1,6mm, og jeg har selv over 2,5mm. Så om du ikke vet hva du snakker om, så må du vurdere jobbskifte... Ja og forresten, du mangler et skiltlys.

 

 

Mon tro den politimannen ble hissig der ja! Men kolegaen min hadde jo rett da:P

- 1975 Volvo 242L : Pioneer, Soundream.

- 1975 Audi 50LS "Doris": Skal bli rustfri.

- 2003 Audi A4 Sline: Bruksvogn. Foreløpig orginal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår