Gå til innhold

GPS til max 3-4000 kr


tommyk

Anbefalte innlegg

Hei. Noen som kan hjelpe meg med en billig og bra GPS til 3-4000 kr? Skal være til bilen. Må kunne lades i bilen!

Å ha helst fotoboksvarsel.

Det MÅ kunne gå å demontere den uten det blir merker i bilen.

Skal kun bruke den på langturer osv, der jeg ikke er kjent. (kart over norden og tyskland. Må ikke ha mere land)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eltek as selger pioneer avic x1 for 3500,- med kart for 26 land+ bluetooth . Kan lades i bil/hjemme via pc.Koster ca 200,- ekstra for fotoboks vasling.Finnes sikkert flere som er bra men kjøpte denne til dama og hun er veldig fornøyd.

 

 

Er den peresis? mange gps bommer jo helt.

Så man kan ladde den i bilen? eller må man ladde den via dataen?

Har du fotoboks varsling? funker den bra?

Hvordan er den og montere i bilen da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er den peresis? mange gps bommer jo helt.

Så man kan ladde den i bilen? eller må man ladde den via dataen?

Har du fotoboks varsling? funker den bra?

Hvordan er den og montere i bilen da?

 

Fungerer veldig bra synes jeg og du kan lade den i bilen og hjemme eller via usb.Festes til vindu eller til dasj.

Veldig greit med bluetooth også.Var best i test 2006

X: ca 50 motoriserte kjøretøy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Jeg har en PDA med Tom Tom Navigator 6. Fungerer utrolig bra. Her kan du legge inn fotobokser. Finnes et utrolig bra norsk forum: http://tomtom.nystul.no/forum/index.php . Her finner du oppskrifter på det meste.

 

Jeg fester den med en sugekopp holder til frontvinduet. Brukes sammen med en trådløs gps antenne, Holux GR-240.

 

Både iPAQ'en og antennen kan lades vi 12v uttak. Antennen har forøvrig ca 9t kapasitet.

 

Utstyret er til salgs da jeg trenger en vanntett enhet som kan brukes både på mc og i bil. Send meg en pm om du er interessert.

 

Her er oppsettet:

 

iPAQ_TomTom_Holux.jpg

mvh Tor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en PDA med Tom Tom Navigator 6. Fungerer utrolig bra. Her kan du legge inn fotobokser. Finnes et utrolig bra norsk forum: http://tomtom.nystul.no/forum/index.php . Her finner du oppskrifter på det meste.

 

Jeg fester den med en sugekopp holder til frontvinduet. Brukes sammen med en trådløs gps antenne, Holux GR-240.

 

Både iPAQ'en og antennen kan lades vi 12v uttak. Antennen har forøvrig ca 9t kapasitet.

 

Utstyret er til salgs da jeg trenger en vanntett enhet som kan brukes både på mc og i bil. Send meg en pm om du er interessert.

 

Her er oppsettet:

 

http://i20.photobucket.com/albums/b246/toreide/iPAQ_TomTom_Holux.jpg

 

Dette er ingen salgstråd!

Kverna's Bildetråd

Xenon har jo tatt helt av :P

He did it again

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TomTom One XL. Knallgod GPS, og ufattelig lett å bruke. Det kan også legges inn fotoboksvarsling (gratis) og mye forskjellige POI's (points of interest).

 

Den koster vel 3500,-, såvidt jeg husker.

- '11 Lexus CT 200h
- '99 Lexus IS220 Sport[sOLGT]
- '99 Lexus IS200 Sport[sOLGT]
- '84 Toyota Corolla [Kondemnert]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår