Gå til innhold

Min 200sx S13


olehenri

Anbefalte innlegg

  • Svar 607
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Volk felger er absolutt et bra valg, men hvis du vil skille deg ut fra mengden så burde du vel velge noe annet.

 

Tenkt noe på hva slags kit du skal ha? Ta en titt på TG1 på 200sx OGN forumet sin bil. Det kitet han har synes jeg er et av de penseste kitene til s13. legger en link ved jeg. 200sx OGN ::

''Det jeg vet om ungdommer er at de kjører sånne gamle vrak. Gjerne golf og volvo. Også har de musikken på full guffe.''

 

Min lillesøster på 7 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Atec-II felgene er dritfete! skal du ha noe farge på dem? Gull eller noe sånt?

 

Sammen med J-blood kit så blir det knall vettu! :p

''Det jeg vet om ungdommer er at de kjører sånne gamle vrak. Gjerne golf og volvo. Også har de musikken på full guffe.''

 

Min lillesøster på 7 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe Takk for det! , er ikke akkurat orginal min heller ;) Men, skal ikke gjøre noe spes med den, så du tar meg nok lett om det blir no grom saker :P

 

Blir muligens bare steg2 chip her, kanskje jeg bikker 250 hk :)

 

ok! hehe.. nye mods hos meg pluss de som ligger i garasjen min og bare venter på å bli satt på er:

Gtir Hybrid turbo

444c dyser

Z32 Lmm

Horham Stage 3 Chip

3" Eksos fra turbo

Vanquish Bodykit

Short Shift

Sikkert noe jeg har glemt også:P

hehe

- 91' Mercedes 190E 2.0

- 93' VW Passat 1.9TD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe du tar`n helt ut i forhold til meg hvertfall :)

Jeg gidder ikke noe spes motormessig tror jeg, mulig kun chip og dyser :)

 

J-Blood kit tror jeg det blir, men med samme bakfanger som deg tenker jeg, sett på den lenge :P

Felger og senk blir første pri, er som å kjøre en båt nå :S

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal vi si at bilen blir ca sånn her når den er ferdig?

 

jbloodcopycy4.jpg

 

Pluss toning av rutene da

 

 

ganske tro kopi av TG1 sin fra 200sx forumet? hehe!

 

kjørte forbi deg to ganger idag! så du sto på mobil også så jeg du sto på statoil s torget litt seinere! fryktelig høy 200n din! er ganske høy min å men ser nesten ut som om din er høyere!

 

felger og senk er en viktig ting ja! hehe

- 91' Mercedes 190E 2.0

- 93' VW Passat 1.9TD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ganske tro kopi av TG1 sin fra 200sx forumet? hehe!

 

kjørte forbi deg to ganger idag! så du sto på mobil også så jeg du sto på statoil s torget litt seinere! fryktelig høy 200n din! er ganske høy min å men ser nesten ut som om din er høyere!

 

felger og senk er en viktig ting ja! hehe

 

hehe er vel hans som er modda med farge og felger :P

 

Er ikke heeeelt sikker på kittet ennå, vurderer også sterkt BN kittet på Magicstyling :P

 

HØY ja? No så fryktelig og det! Slik er det når den er orginal :P :P

Venter på tilbud fra brakes om ultralite felgene og boltombyggings greia, så da blir det bra :) Om, 8,5x18" går på bilen da..

 

Senk kommer etter felgene kommer, blir vel hvertfall høydejusterbart, mulig med stivhet og.. får se :)

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår