Gå til innhold

Min 200sx S13


olehenri

Anbefalte innlegg

  • Svar 607
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Koster å være kar vettu! Gratulerer med s13 forresten!

Skal ikke flytte tråden inn i prosjektforumet da? er så lang vei inn hit til nissanforumet. :p

''Det jeg vet om ungdommer er at de kjører sånne gamle vrak. Gjerne golf og volvo. Også har de musikken på full guffe.''

 

Min lillesøster på 7 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan jeg fløtte sjøl a? hehe :P

 

Takk for det folkens :) :)

 

 

Ut å se om jeg får montert på Greddy Type RS BOV jeg har liggende nå etterpå.. :)

 

Har ikke dump nå, men tilbakeslag i luftfilteret, SINNSYYYYK rå lyd, men den er vel ikke helt bra for turboen? Ettersom det sitter en s15 turbo der, som jeg tror koster en del, og er rimelig ny, så vil jeg ikke ta noen sjanser..

 

Fikk nesten flabbdilla når jeg var ute å kjørte i sta, dro på i 2 gir, og den kutta på 0.5 bar, ordentlig fuel cut og hoppa å spytta svart røyk, og var helt hore til jeg kom hjem..

Kikka nedi, så var det ene røret fra innsuget og til IC som hadde detti ut av slangeklemma /silikonslangen, fikk på den igjen, og bilen gikk ordentlig igjen.. Ble litt forundret over det :P

 

 

og HVA er det med folk å mine biler, å KALLE DE FORD?!?????

 

Kjørte i byen i går, så hørte jeg ei dame litt oppi åra ( rundt 30 :P ) Si " Åååh for en Fin biiil!! Er det Probe!?!? "

Jeg svarte med å gi full faen nedover veien i rein sinne :P hehe

 

Hører også med til historien at jeg fikk P.Bot med Civicen, i fjor en gang, der sto det " Merke: Ford" ....... Møkkafolk :P

 

Men men:P

 

Venter på svar fra Driftworks ang den Hub Convertion saken :)

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, han skal nok kjøpe lexus led lykter! Ole kjører samme stil som alltid!

 

Neida, de baklyktene han sikler på er drit tøffe, å jeg håper han til slutt skjønner at han ikke har noe valg!

 

sånne som MesS har?:D

-BMW e30 320 tramp drifter posjekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De felgene var jo så og si helt like da hehe :P

Jepp, er nok samme baklykter som Mess har, tror jeg .. :) Svindyre men :(

 

 

Tatt noen nye drittbilder i dag, av møkkete bil.. Selvsagt møkkavær når jeg har fri ;)

Tatt før jeg prøvde å monter dumpen, men har ikke riktig flens på ic røret, må ha ett rør med flens der jeg kan skru fast dumpen på..

 

CIMG0029.jpg

CIMG0026.jpg

CIMG0025.jpg

CIMG0024.jpg

CIMG0023.jpg

CIMG0022.jpg

 

 

Også en som har modda på andre felger på bilen..

s13copyym5.jpg

 

Hva syns dere? Senka også.. Syns det ble dritrått je.

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår