Gå til innhold

Billige deler ifra USA...

Ranger emnet


Sir.Hansen

Anbefalte innlegg

Ville bare informere om at i norge koster en bensinpumpe modul til Jeep grand cherokee ca. 4500, og det er da trekt ifra de ca. 700 kr du får i innbytte av den gamle.

De pumpene de hadde inne da jeg ringte var ikke "nye" men overhalte.

Tok meg så en liten søkerunde på nettet.

Fant der en butikk i USA som solgte helt nye pumper med 1 års garanti til 130 dollar inkl frakt. De vil si med dagen sats på dollaren kostet pumpemodulen meg ca 850 kr!

 

GLOBAL-AUTOMOTIVE var navnet på butikken jeg handlet med. De har også mye liggene på ebay. Kan absolutt anbefale de!

 

De var faktisk så greie at de skrev at pakken kostet 15 dollar slik at jeg slapp å betale toll på pakken.

Bestilte pakken rett før påske og fikk den idag, med vanlig postgang ifra USA.

Sprit har aldrig løst noen problemer...men det har faen meg ikke melk gjort heller!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 years later...

Nytter ikke handle i Norge.. et lite eksempel følger:)

 

Litt copy / paste fra jeepclub norway sitt forum:;

 

Fortvila xj eier:

 

Dørstopparen på passasjerdøra framme er kaputt på min '01 mod Cherokee og eg slit med å finne noko på nett. Høyrte med den lokale forhandlaren men dei skulle ha 900,- + mva for den lille stopparen så eg har definitivt ikkje lyst til å svi av det.

 

Svar: Delen heter visst door check pin/bracket. Kan skaffes blant annet her:

 

http://www.teamcherokee.com/Door_and_Related_Items/index.html

 

Koster ikke akkurat 900 heller :-) Jeep-delepriser i Norge er jammen syke.

 

 

Så delene han trenger koster da med andre ord ca 190kr + frakt

1991 mod Jeep xj 4,0l HO

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår