Gå til innhold

Bilforumet - Norges mest brukte nettsted for bil

Ranger emnet


Naits

Anbefalte innlegg

Er bra at folk har forskjellige hobby biler...

 

Men istendenfor at "min er bedre enn alle andres"

 

Så hadde det kanskje vært en ide om folket tok seg tid til å se hva folk har GJORT med bilene istedenfor å si en masse fjas om at det er feil bil hele tiden....

 

å jeg er sjeleglad at ikke ALLE driver med Amcar, for da hadde ikke jeg hatt mulighet til å kjøpe Camaron uten å ha vinne på lotto...for den hadde blitt DYR om det var mange som ville hatt den...:D

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 11 months later...
  • 1 month later...

det om at fjortisser er mer userriøse en andre er noe en kan diskutere, vet ikke om dere betegner meg som en fjortis i og med at eg ikke er 18, ikke har lappen. Men grunnen til at eg registrerte meg er for at eg fikk en corolla ae92 som eg skal fikse til eg blir 18. så då registrerte eg meg og begynte å snoke rundt på forumet, ikke at eg lå inn masse useriøse inlegg i en post der noen kranglet, men så etter det eg trengte, det er det dette forumet skal brukes til. samt dele bilopplevelser både i garasjen og andre plasser.

 

poenget mitt er, folk trenger ikke registrere seg for å diskutere drit med andre, men de bør registrere seg for nettop å dele bilopplevelser og bilkunskap!

-93 Vw Vento 1,9tdk (til salgs 180 000 km)

-94 Vw Golf VR6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det om at fjortisser er mer userriøse en andre er noe en kan diskutere, vet ikke om dere betegner meg som en fjortis i og med at eg ikke er 18, ikke har lappen. Men grunnen til at eg registrerte meg er for at eg fikk en corolla ae92 som eg skal fikse til eg blir 18. så då registrerte eg meg og begynte å snoke rundt på forumet, ikke at eg lå inn masse useriøse inlegg i en post der noen kranglet, men så etter det eg trengte, det er det dette forumet skal brukes til. samt dele bilopplevelser både i garasjen og andre plasser.

 

poenget mitt er, folk trenger ikke registrere seg for å diskutere drit med andre, men de bør registrere seg for nettop å dele bilopplevelser og bilkunskap!

 

 

helt enig med deg:)

[Mercedes sprinter 316cdi]

[Opel ascona c3 cab]

[bmw e36 316]

+++++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...
Hahah, det er tåpelig å se på et bilmerke eller en bilmodell og utifra det tenke: aha, han må være arbeidsledig og fattig!!

 

Det handler om prioriteringer, det handler om forkjærlighet for et merke/en modell og det handler om de som ikke vil være mainstream.

 

Jeg vet at om du kjøper en original bil, en volvo 240, en golf 1 eller whatever, så er du i utgangspunktet mainstream, men om du får denne litt custom, så er du jo ikke det lengre.

 

Visste dere forresten at han som eier ikea, han kjører rundt i en original sleten volvo 245?? Han er ikke akkuratt en av de fattigste i Europa.

 

Det er ikke alle som må ha den dyreste bilen, for å forlenge utstyret sitt. Ikke alle trenger en bil for å sjekke damer og ikke alle vil ha damer som går etter bilen.

 

Jeg kan vel også nevne, for all del, at ALLE som er 18 kan få flere hundre tusen i lån, UTEN sikkerhet og UTEN jobb!

 

Det er rett og slett så enkelt å lån, at en ungdom fra bergen på 15 år til og med klarte å skaffe seg kredittkort ved å bare endre fødselsdato tallet!

 

Kredittkortselskapet sa til avisene at de benytter seg av tredjepart for å kontrollere opplysninger og at de ikke vil kontrollere nøyere, nettop pga. det da blir for vanskelig å få seg kreditt "på dagen".

 

Når Norge er i oppgang, er det NULL problem for selv de på AETAT å få seg lån. Hvor lurt deter for dem, er jo en annen ting.

 

Men bare ikke tro at alle som har dyr bil har en fet jobb, at de har masse penger,etc. Det er bare noen som bruker alle pengene på bil, selv pengene de ikke har (jeg vet om en som har mange hundre tusen i lån, på et bilprosjekt som ALDRI blir ferdig, feks.).

 

Ja, du kan tro han er rik når du ser dele-lageret med de dyreste bremsene, turboer, div motorer, fete superstar grandeur felger i 19", men han er bare en bussmekaniker uten noe økonomisk sans.

 

Så kan vi fortsette å oppføre oss som premenstruelle drittunger og klage på at andre kjører hyundai, vw, audi eller hva enn som er annet merke enn det selv vi liker! Da vet vi at vi i fremtiden vil være en stor ressurs for Norge, med vårt innsnevrede syn.

 

Jeg mener ikke å disse noen, utenom de som åpenbart fortjener å bli disset.. Føler du deg truffet, gå hjem og grin til moren din!

 

Åå, jeg er så enig:)

 

Jeg er 16 år, og tror ikke jeg har sakt noe negativt her enda, og det er ikke bare meg som er 15/16 år her inne som er hyggelige og ikke slenger dritt, så det noen sa om at det er så mye fjortiser som snakker dritt osv, det tror jeg ikke stemmer helt, men det er jo noen så klart, men på volvo delen av forumet, der jeg pleier å henge, er vi alltid hyggelig å snille mot hverandre, helt til noen tullinger har klikka seg ut fra vw, nissan og Audi forumet for og logge inn på volvo, og snakke dritt om bilene våre, det HATER jeg med dette forumet...

Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt)

Volvo 240 Turbo.

Volvo 240 86 modell. (Delebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår