Gå til innhold

Bilforumet - Norges mest brukte nettsted for bil

Ranger emnet


Naits

Anbefalte innlegg

  • Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

At du gidder la deg provosere av hva han skriver. Ikke har han lappen på bil engang, dessverre mange slike på hans alder her inne som ikke skulle vært her.

og slike mennesker burde blitt bortvist fra forumet!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dr_s ealoken :han mener d at di som kjøre 240 har litt mindre råd en andre som kjøre ex: golf1, nissan sunny.. etc slutt å vær så greten, heller di som e gretne som bør bi bort vist for evi ti...

 

ealoken: æ kjenn 2 hæstkuka,! å du e dem begge;)

 

Hei!

 

Olsen_Nissan: Jeg vet nå ikke, om de med Volvo 240 har mindre penger en andre?

Etter hva jeg har sett i byen, er mange rånere arbeidsledig.

Uansett Bilmerke!

Den kommentaren var vel ikke helt gjennomtenkt.

Handler bare om prioriteringer.

Jeg selv klarer meg helt fint, mye større inntekt en de fleste andre i klassen.

 

Mvh

Gunnar

Bodø

:volvsmile

*83 Volvo 240 B21a

*90 Massey Ferguson 3060

Kjør hardt, kjør stil, uten tvil :D

Min bil:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=148665

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dr_s ealoken :han mener d at di som kjøre 240 har litt mindre råd en andre som kjøre ex: golf1, nissan sunny.. etc slutt å vær så greten, heller di som e gretne som bør bi bort vist for evi ti...

 

ealoken: æ kjenn 2 hæstkuka,! å du e dem begge;)

 

Du er jammen en gluping du gutten min :) :fuckme2:

Sommerbil: E30 M-Tech 2

Bruksbil: S4 2.7 Biturbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dr_s ealoken :han mener d at di som kjøre 240 har litt mindre råd en andre som kjøre ex: golf1, nissan sunny.. etc slutt å vær så greten, heller di som e gretne som bør bi bort vist for evi ti...

 

ealoken: æ kjenn 2 hæstkuka,! å du e dem begge;)

jasså, så siden jeg har volvo er jeg

1 : arb ledig?

2 : fattig

også nå en hæstkuk.

 

Fy faen å nivået her på forumet har dalt etter at de JÆVLA 14isene har kommet hit!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjortissene har da vært her hele tiden, noen er seriøse, noen er mindre seriøse.

 

Jeg har en god del erfaring med ymse, varierte forum, og det er en utvilsom sammenheng, generelt sett, mellom alder og seriøsitet. I det store bildet.

 

Men du finner også det motsatte. 14-åringer som er like seriøse som Einar Gerhardsen, i forhold til bil finner en jo fra tid til annen 14-åringen som likevel har drevet med ymse mekking siden 9-årsalderen, de vet ofte betraktelig mer enn meg om mekanikk, selv om det sier lite, siden jeg ikke forstår squat av mekanikk, innen data kan en 14-åring ha like mye kompetanse som en 25 år gammel IT-ingeniør, i alle fall innen enkelte felter.

 

Det er en ting å kritisere useriøsitet, men det er like tåpelig når en 25 år gammel mann, benytter det gode, gamle argumentet "han argumenterer meget godt, vet tydeligvis hva han snakker om, er hjelpsom, seriøs, men han er uenig med meg, så siden han er 15 år, kan han ikke tas seriøst".

 

Og du finner selvfølgelig menn på 30 som oppfører seg som fjorten år gamle, kvisebefengte, hormonelle, selvopptatte naut. :)

 

Alder kan ha alt og si, og ingenting. Hm. Rart med det der. Kanskje janteloven kommer inn? Hva vet jeg.

Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahah, det er tåpelig å se på et bilmerke eller en bilmodell og utifra det tenke: aha, han må være arbeidsledig og fattig!!

 

Det handler om prioriteringer, det handler om forkjærlighet for et merke/en modell og det handler om de som ikke vil være mainstream.

 

Jeg vet at om du kjøper en original bil, en volvo 240, en golf 1 eller whatever, så er du i utgangspunktet mainstream, men om du får denne litt custom, så er du jo ikke det lengre.

 

Visste dere forresten at han som eier ikea, han kjører rundt i en original sleten volvo 245?? Han er ikke akkuratt en av de fattigste i Europa.

 

Det er ikke alle som må ha den dyreste bilen, for å forlenge utstyret sitt. Ikke alle trenger en bil for å sjekke damer og ikke alle vil ha damer som går etter bilen.

 

Jeg kan vel også nevne, for all del, at ALLE som er 18 kan få flere hundre tusen i lån, UTEN sikkerhet og UTEN jobb!

 

Det er rett og slett så enkelt å lån, at en ungdom fra bergen på 15 år til og med klarte å skaffe seg kredittkort ved å bare endre fødselsdato tallet!

 

Kredittkortselskapet sa til avisene at de benytter seg av tredjepart for å kontrollere opplysninger og at de ikke vil kontrollere nøyere, nettop pga. det da blir for vanskelig å få seg kreditt "på dagen".

 

Når Norge er i oppgang, er det NULL problem for selv de på AETAT å få seg lån. Hvor lurt deter for dem, er jo en annen ting.

 

Men bare ikke tro at alle som har dyr bil har en fet jobb, at de har masse penger,etc. Det er bare noen som bruker alle pengene på bil, selv pengene de ikke har (jeg vet om en som har mange hundre tusen i lån, på et bilprosjekt som ALDRI blir ferdig, feks.).

 

Ja, du kan tro han er rik når du ser dele-lageret med de dyreste bremsene, turboer, div motorer, fete superstar grandeur felger i 19", men han er bare en bussmekaniker uten noe økonomisk sans.

 

Så kan vi fortsette å oppføre oss som premenstruelle drittunger og klage på at andre kjører hyundai, vw, audi eller hva enn som er annet merke enn det selv vi liker! Da vet vi at vi i fremtiden vil være en stor ressurs for Norge, med vårt innsnevrede syn.

 

Jeg mener ikke å disse noen, utenom de som åpenbart fortjener å bli disset.. Føler du deg truffet, gå hjem og grin til moren din!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår