Gå til innhold

Bilforumet - Norges mest brukte nettsted for bil

Ranger emnet


Naits

Anbefalte innlegg

  • Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Og halvparten av prosjektene i prosjektavd er jo nettop: volvo!!

 

Kanskje ikke halvparte, men en god del iallefall :p

Ps. får jeg ingen creds i statistikken? Jeg er jo medlemmet med størst fritidsproblemer vel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og halvparten av prosjektene i prosjektavd er jo nettop: volvo!!

 

Kanskje ikke halvparte, men en god del iallefall :p

Ps. får jeg ingen creds i statistikken? Jeg er jo medlemmet med størst fritidsproblemer vel?

 

Haha. Stemmer bra det :P

Flest innlegg: DaButcher (7.939)

-85 Audi 90 2,2E 10v

x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane

 

Vorsprung durch technik...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ps. får jeg ingen creds i statistikken? Jeg er jo medlemmet med størst fritidsproblemer vel?

 

Men med flest poster pr dag tror jeg at jeg er rimelig høyt opp på lista... Jeg har funnet under 5 personer med flere posts/dag, og det er vel det som gjelder? Det at du har vært med siden middeladeren skal du vel ikke få cred for? :D

Mvh. Hans -

 

Det er ikke fart som dreper, det er smellet.

It's not the fart who kills, it's the smell!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...mest brukte (og beste?) nettsted for bil.

 

Beste?? frykter for at kvalitetssikringa på det som skrives innpå her har skjeia ut for leeenge sida.

 

Og at nesten 85% av de som er innpå her er førstegangsbesøkende. dvs. at bare 15% er innpå her flere ganger etter å først ha vært innom sier vel sitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beste?? frykter for at kvalitetssikringa på det som skrives innpå her har skjeia ut for leeenge sida.

 

Og at nesten 85% av de som er innpå her er førstegangsbesøkende. dvs. at bare 15% er innpå her flere ganger etter å først ha vært innom sier vel sitt.

 

Det er fordi statistikken er fra Mars og vi byttet fra bilforumet.net til .no. Derfor står alle som nye besøkende :D

Bilforumet.no

Administrator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, pga at alle volvo folka her inne er betalt av aetat å sitter på rævva forran pcn hele dagen.. Å pga den lille summen med penger som kommer fra aetat, kjøper dere Volvo 240.. Så er det alle problemene og skryting av de nye R sete trekkene.

Skjønner dere tegninga?? jess;)

Ikke dere ligger på toppen da.

hva faen mener du med det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet er vel heller at det startes nye tråder i volvo forumet som egentlig kunne vært i en annen kategori.

 

Eks:

 

eu kontroll på 240. Akkurat dette problemet er vel ikke begrenset til kun 240 :rolleyes:

 

Er vel egentlig ikke så rart at folk velger og starte tråder der, da man slipper poster som:

Nei, pga at alle volvo folka her inne er betalt av aetat å sitter på rævva forran pcn hele dagen.. Å pga den lille summen med penger som kommer fra aetat, kjøper dere Volvo 240.. Så er det alle problemene og skryting av de nye R sete trekkene.

Skjønner dere tegninga?? jess

Ikke dere ligger på toppen da.

-1994 Opel Corsa 1.4 Swing

-2000 Yamaha TDR 125

x1987 Volvo 240 GL

x1985 Volvo 740 GLE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår