Gå til innhold

Enorm interesse for norsk driftingserie

Ranger emnet


Naits

Anbefalte innlegg

Etter å ha vært med på det første drift treffet Fredrik arrangerte høsten 2003, så hadde jeg trodd det skulle ta av skikkelig i både 2004 og 2005, i 2006 tok det seg vel opp litt, men at det nå tar av skikkelig i 2007 er jo kjempegøy! :).

 

All honnør til Fredrik som har samlet sporten så bra han har gjort.

Driftfun.com

1967 Chevrolet Camaro LS1/T56

1990 Chevrolet Van 6.5 g30

1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det her kommer til å ta helt av! Skal det bli like mange påmeldte til hvert løp uten noe større frafall blir det kanskje egne løpshelger med kun drifting. Så får Club-folket rast fra seg før Pro gutta slipper til. Ååå.. jeg gleder meg! :hellothere:

Bilforumet.no
Super Moderator
sier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)
Hakkum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ikke den eneste som gleder seg nei. Nå to uker før morroa begynner, så er det nesten sånn at jeg går å teller ned dager. Har heldigvis fri periode fra jobben uken før. Litt småtteri må jo gjøres med bilen før jomfru turen. Tror det er mange som panikk skrur nå om dagen. Det blir jo bestandig sånn. En stor takk på forhånd til vær gudene. Har hørt at de skal være på vår side i år, hele sesonge. Utrolig bra oppmøte det blir, å en stor takk til Fredric å co, som drar igang dette. Håper vi alle kan være med på å lage dette til noe stort, å ikke minst kose oss på å utenfor banen. Da ses vi på "skauen" den 14 april. :eddie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Min opprinnelige bil er ikke ferdig gitt, så jeg blir litt med på en annen s13. Men jeg skal iallefall filme dette!

Kommer til å bli MYE action tror jeg! :D

 

Så dere får ikke gjemme dere om jeg kommer løpendes med kamera ;)

Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder...

Driftfun.com

LS1 200sx s13 under konstruksjon...

www.gunstig.no <-Bilvideo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min opprinnelige bil er ikke ferdig gitt, så jeg blir litt med på en annen s13. Men jeg skal iallefall filme dette!

Kommer til å bli MYE action tror jeg! :D

 

Så dere får ikke gjemme dere om jeg kommer løpendes med kamera ;)

 

Oss gærninga (les: sideways crew) sitter i tårnet på enden av langstrekka ned mot s kurven.. :drive2

 

Du får si ifra om du trenger noen fotogene folk til å strike a pose.. :)

"One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch

Lenke til kommentar
Del på andre sider

helt enig..ser jo ut som en del har handlet bil til drifte sesongen! så dette kan jo bli spennende.. noen info om denne noen plass? 1990 S13 <- LS1/T56?.... konge kjøp av mr max :boxing

 

Har ikke laga noe tråd på prosjektet. Men hvis jeg får mellomaksel i morgen (torsdag 11 apr) og jomfruturen blir bra. Så må jeg på rudskogen og teste bilen.

Driftfun.com

1967 Chevrolet Camaro LS1/T56

1990 Chevrolet Van 6.5 g30

1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår