Gå til innhold

Audi Q7 - Majestetisk og dominerende

Ranger emnet


Naits

Anbefalte innlegg

Q7_header2.jpg

 

Audi Q7 V12 TDI

 

Audi Q7.

Gammelt nytt, tenker de fleste.

De fleste bilinteresserte vet om denne bilen, eller har hørt om den etter den ble lansert for litt over 1 år siden.

Men har du ikke det, så frykt ei!

Denne bilen fortjener nemlig hver eneste lille dråpe med presseblekk den kan få.

Spesielt i lys av Audi’s siste storsatsning!

 

Les mer

----

2004 Seat Leon Top Sport 1.9TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...

Testet q7 i dag... det er og blir som å kjøre en scania lastebil :) den bilen ga ikke meg noe glede :)men det er meg da... om du så putter 2000 hester i den der blir den like jævlig å kjøre. Det er en bil som vugger på veien og det selv i sportsmodus ;)

Mb 190E, jakter på AMG motor :)

Audi A6 2.5 TDI 2002 @450Nm :D vrrrooom

Audi S6 4.2 2001.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Audi Q7 er en stor bil, Bilen er ikke særlig attraktiv, men jeg synes personlig at fronten ser litt kul ut. I Norge får man den vell med V6 motoren som er en 3.0L TDI , og Girkassen er ganske bra. Praktisk talt så er den gunstig for en større familie siden den har 7 seter. Firehjulsystemet fungerer meget godt, og offroad ihvertfall i snø så er det brilliant !!

Bilen kan føles litt klomsete, og er så og si unødvendig med mindre du kjører offroad ofte, skal du ha denne bilen bare for å ta en tur til hytta 2-3 ganger i året, så se etter en annen bil, denne vil bli for dyr, og unødvendig. Men hey, jeg hadde ikke sagt nei takk til denne bilen.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår