Gå til innhold

Øvelseskjøre – a trip down memorylane

Ranger emnet


Naits

Anbefalte innlegg

  • 2 months later...

Hei!

 

Bottolf: Meget bra skrevet!

 

Det med X, Y og Z passer utmerket med Virkeligheten...

 

Jeg har brukt nedre Gir å akselerert med X, ikke kjørt siden med X:P

 

 

Mvh

*83 Volvo 240 B21a

*90 Massey Ferguson 3060

Kjør hardt, kjør stil, uten tvil :D

Min bil:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=148665

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 months later...

Hehe, veldig bra skrevet! Jeg kan ikke helt kjenne meg igjen, annet enn at X ikke tørr å kjøre med meg enda, og Y gidder ikke. Z gir faen. DVS: jeg får ikke lærekjøre, til tross for at jeg har vert 16 i snart et halvt år (om 2 uker).

Men men, lurer litt på: Ekstraspeilet, er det sjåfør eller passasjer som skal bruke det? Fikk et slikt et(speil) i julegave, men er usikker på hvorda bruke det :P

 

Har forreste aldri kvelt en bil, men nesten. Det hendte ikke fordi det var glatt :P (hjulspinn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, veldig bra skrevet! Jeg kan ikke helt kjenne meg igjen, annet enn at X ikke tørr å kjøre med meg enda, og Y gidder ikke. Z gir faen. DVS: jeg får ikke lærekjøre, til tross for at jeg har vert 16 i snart et halvt år (om 2 uker).

Men men, lurer litt på: Ekstraspeilet, er det sjåfør eller passasjer som skal bruke det? Fikk et slikt et(speil) i julegave, men er usikker på hvorda bruke det :P

 

Har forreste aldri kvelt en bil, men nesten. Det hendte ikke fordi det var glatt :P (hjulspinn)

 

Det er passasjeren som skal bruke det, for å kunne følge med på trafikken bak. Mange kjøreskolebiler har to ekstraspeil, hvorav det ene brukes til å observere bakover og det andre brukes for å observere elevenes se-teknikk.

Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår