Gå til innhold

SSCs utfordrer når ikke helt opp... enda

Ranger emnet


Naits

Anbefalte innlegg

Det er vel heller et spørsmål om kraftoverføring, lengde på strekken, høyfartsstabilitet og ren redsel hos føreren.

 

Ved bytte fra femte til sjettegir, i 190 mph (304 kph), fikk bilen hjulspinn. Det indikerer mangel på grep, kanskje for lite downforce?

 

Videre, kunne nok farten vært høyere på en lengre strekning. Og det er et relevant spørsmål om bilen, som tross alt bare er på utviklingsstadiet for øyeblikket er stabil nok i høy fart. Og sjåføren har mye å si. Det er to typer sjåfører. De som har redsel, og de som ikke har det.

 

Forskjellen mellom en Veyron og en Ultimate Aero TT, er at sistnevnte ikke koster 5 000 000 dollar å bygge. En hver kilde vil fortelle en at en Veyron har ekselent høyfartsstabilitet.

 

Men det er nok i stor grad et spørsmål om utvikling. Husk, Volkswagen nådde ikke toppfarten de første forsøkene. Et par forsøk til, så kan det nok hende at vi får se en ny rekord.

 

Men jeg liker ikke Ultimate Aero TT, så jeg håper ikke det. (fnis)

 

Tror nok den kunne trenge traction control, dog.

Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så lamt, det sier seg selv at når de sier at under bedre forhold så skal di klare det at dette ikke er bra.

Veyron traver seg opp i 400+ hver gang noen tester den, uten problem, stabil og god. Denne derimot tror jeg vil være en skummel afære å kjøre i over 350km/t med.

 

Dessuten, når du ser på bilen så er den ikke aerodymamisk "smooth" nok til å komme opp i en slik fart, og forbli der, stabilt.

 

Denne bilen vil heller ikke holde i årene som kommer, tror det er sånn kjør en dag, uke på verksted-bil. Iforhold til Veyron som er driftsikker som di fleste andre tyske biler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veyronen er jo sjuk kjøre i 400kmt med 1 finger på rattet uten problem, samt den tar svinger som en enzo.

 

Da vil jeg "ikke" ha Enzo. En ble vraka i helga, i nettopp en sving vs bettongvegg av en komiker som lånte bilen av en filmprodusent :angry: :blunk:

Caution Cloud 40 Hairpin Right 100 Narrows

Through Gates And Opens 70 Flat To Finish

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår