Gå til innhold

Skaff deg sponsa driftebil nå!

Ranger emnet


Marius

Anbefalte innlegg

  • Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Bra tilltak, men har hørt bilene på japan-auto er et h**** å få registrert.

 

Uansett, skulle jeg valgt, hadde det blitt den sorte RX-7en :D

 

Det gjelder alle, ikke bare Japan Auto. Myndighetene har satt seg litt på bakbena når det gjelder registrering av biler fra Japan. Dog jobbes det med saken, så det blir vel en løsning etterhvert...

_________________

Fredrik Sørlie aka FSR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjelder alle, ikke bare Japan Auto. Myndighetene har satt seg litt på bakbena når det gjelder registrering av biler fra Japan. Dog jobbes det med saken, så det blir vel en løsning etterhvert...

 

Stemmer! Utrolig til låver Norge har kommet med...Skjønner ikke hva problemet er med japanske biler...:angry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

No veit ikkje eg kelein bila som er oppført som sponsorbila, men dn blåe 2001 modellen av RX-7 e berre dødsrå..

Kor mykje trur folket att totalkostnaden ferdig regga blir på sånn ca?

 

RX7 stylet blå

 

Skulle vel bli ein smal sak å få lån til denna vel, har fast inntekt og null lån fra før.

Viss ein kjøpe ein bil som er 10 år elr nyare so kan ein vel berre setta bilen i pant, elr?

 

Og koffer er d så vanskeli å få regga ein bil i fra japan+

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi vi bor i Norge. Her er alt som er gøy gorbudt. Akkurat hvorfor er jeg aldri 100% sikker på. Synes alltid det er none nye begrunnelser.

 

Akkurat det eksemplaret du ser på der tviler jeg sterkt på at du noen gang får registrert. Er vanskelig nok å få registrert en bil som er i kliss original stand.

Bil i dag: 99' BMW 320i *savner honda*

Tidligere: 79' Civic, 92' Civic HB, 97' Civic HB, 94' Civic HB Vti, 97' Civic HB Vti

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
No veit ikkje eg kelein bila som er oppført som sponsorbila, men dn blåe 2001 modellen av RX-7 e berre dødsrå..

Kor mykje trur folket att totalkostnaden ferdig regga blir på sånn ca?

 

RX7 stylet blå

 

Skulle vel bli ein smal sak å få lån til denna vel, har fast inntekt og null lån fra før.

Viss ein kjøpe ein bil som er 10 år elr nyare so kan ein vel berre setta bilen i pant, elr?

 

Og koffer er d så vanskeli å få regga ein bil i fra japan+

 

Så fort det ikke er helt orginalt så er det så og si umulig å få det inn i landet.

Audi A4 1,8 rettet opp, og igjen kjørbar:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår