Gå til innhold

Skaff deg sponsa driftebil nå!

Ranger emnet


Marius

Anbefalte innlegg

Japan-Auto og Drift battle tok kontakt med Bilforumet for å gi medlemmene et godt tilbud.

For å få fart på drifting miljøet har drifting pioneerne i Driftbattle og Japan-Auto fått tak på noen driftebiler som selges for sponsorpris.

1440_GT-T34_hvit_front.jpg

 

Bilen skal brukes hele sesongen 2007 og kan ikke selges før sesongen er over. Bilen skal kjøres med dekor for Drift-battle og Japan Auto.A

 

Du finner alle bilene i kjøp&salg her.

 

Les mer

Bilforumet.no

Administrator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...

Har dere solg noen enda...? Det er jo ikke lenge til det braker løs nå på rudskogen!

Men må man være 18...? har vurdert kjøp siden dette er en veldig fin mulighet til å få litt oppmerksomhet også + at det vil være en mer eller mindre sponsa bil!

Men etter det jeg har hørt se er det lov for 16 åringer å prøve seg i club serien eller tar jeg helt feil nå..?!

 

Fredrik Ø

http://www.PowerDrift.no

I Live My Life Sideways...!

 

Mvh Fredrik Øksnevad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Blir kjøp av bil hos JapanAuto på meg iløpet av august ein gang va planen, gjelder da detta tilbudet enda??

Sia eg ikkje får opp sia over dei bilane som er til salgs(sponsa), kan noken evt di som har starta topicen nevna noken bilmereke som er ute til salgs for øyeblikket?Sponsa elr ikkje, så blir mest sannsynligvis RX-7 på mg..Har sikkla over 94 mod Mazda RX-7 R Spec i lang tid no og føler for att tiden e snart inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår