Gå til innhold

Trimming av 2107

Ranger emnet


mutec

Anbefalte innlegg

Min 2105 er maken til den du hadde, 1981-modell 1300 med registerreim. Den er i god stand, gått 110000 km. Ikke rusten, men en bulk på høyre bakskjerm fordi første eier rygget tilhengeren inn i skjermen. Lakken er fin, bortsett fra på bagasjelokket der det koker. Ventiltetningene burde vært byttet, nye følger med. Ellers er det meget bra sommer og vinterdekk på orginale felger, og to sett med orginale pynteringer og senterkopper. Nostalgisk grilltrekk følger med . Samt diverse reservedeler som en ekstra ny felg, instrumentgruppe og lykteglass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Høres ut som det er noe rart da, ja. 1300'n min bruker 0,75 l/mila, 1500 S'n bruker 0,8-0,9 l/mil mens 111'n går på 0,6 l/mil ved blandet pen kjøring.

 

Vet du forresten noe om den grønne 2103'en som stod ved kirka i Løten? (Tror den står parkert inne i uthuset der nå. Eller en lys blå 2105 (1500)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 months later...

Dæven, ser det er en del ladaer rundt omkring i omegn her ;). Bor selv i Elverum, kjøpte en 1500 2107 forrige uke :).

Snakket med en av mekanikerene på jobben i natt, han sa at det var en elle annen fiat turbo motor som passet rett inn i denne. Frister fælt og bytte gitt. :).

Han husket ikke hva den het, men etter og ha lest her tror jeg nok han snakket om croma motoren.

Why do they always name hurricanes after women?

When they arrive they are wet and wild, and when they leave they take your house and your car. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fyyyy du kjøpte jo bilen jeg skulle ha jo om du kjøpte den kvite fra rena ? (regna med det) har 4 jeg da :)

 

ser egentlig ikke så mye Lada lenger jeg vet det er flere i Elverum en Løten og hamar selv om det går 2 faste (2107-2105 beige m rust på begge) i hamar men ser en grå og en hvit samara i hanar begge med HF skilter like uder min samara så de er begge 94 mod med 1500 std motor og ikke i motor som je ;) hmmm egentlig så vet jeg jo om en del 'Lada'r når jeg tenker meg om ..... blir faktosk opp imot 20 tsykker med mine egne da

 

hvor mye for motor zefiro ? im intr driver med Niva kjøp siden 2107 gikk ut av hånda mi....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fyyyy du kjøpte jo bilen jeg skulle ha jo om du kjøpte den kvite fra rena ? (regna med det) har 4 jeg da :)

 

Hehe, gjorde nok det da ja :P. Den er forsåvidt beige, den så bare hvit ut på bildene.:P.

Har lyst og kjøpe meg en til, dama skal ha den fra rena når hu får lappen.

Og når jeg fikk høre om en fiat turbomotor som passa så og si rett inn, så ville jeg ha en å :P.

Så nå skal jeg selge scorpioen, til fordel for ett forhåpentligvis noe billigere Lada prosjekt :).

Why do they always name hurricanes after women?

When they arrive they are wet and wild, and when they leave they take your house and your car. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår