Gå til innhold

Bergen Drift Teams ville strabaser mot Drift Battle

Ranger emnet


Marius

Anbefalte innlegg

eik_s_091.jpg

 

Den populære motorsporten fra Japan har også nådd og åpnet øynene på bilgale vestlendinger. Som yppige brukere på diverse forum og deltakere på de fleste større bil-arrangement her i landet fant også de ut at en norsk driftingserie skulle prøves, og da var det jo en selvfølge at en gjeng fra Bergen måtte reise.

I midten av september ble det klart at nyoppstartede Bergen Drift Team trengte publisitet, og hvorfor ikke gripe muligheten til å kjøre på skikkelig bane en hel dag? Bilene som skulle delta under BDT's flagg var Rogers turbokonverterte Sierra IS og Marius - Svinballs – Sileighty.

 

 

Her kan du lese hele denne artikkelen.

Bilforumet.no

Administrator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehehe..skikkelig bra skrevet, Smurfen...!

 

Men eg syns det bør nevnes at eg faktisk gikk på jobb etter den natt-til-torsdag- skruingen til meg og Svinball, der vi hadde oppstart (morningen, dagen før avreise). :sleeping KANON-trøtt på jobben, og satt og halv-duppet på et lite møte, og formannen spurte om eg ikkje hadde sovet i natt. Nei,svarte eg, og han bare gliste litt og ristet på hodet...

 

Ka gjør man vel ikkje for "teamet"...:drunk::spin:spin:drunk:

'97 Nissan Maxima http://www.nccn.no

'73 Datsun 160B http://www.datsunpmcregisteret.no

EX: '89 Subaru E12 4x4

EX: '85 Scorpio 2.8 4x4

EX: '86 Scorpio 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artig å lese ja, ingen tvil om det! Også så mange fine endinger og vendinger på setningene. Korrekturlesern i meg fant heller ingenting å sette fingern på etter én gjennomlesing. :deng

 

Og de små anekdotene som sporer av gjør det til en fryd å lese. :thanks

Bilforumet.no
Super Moderator
sier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)
Hakkum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempebra skrevet og svært interessant lesning. Spesielt for undertegnede da jeg fikk et verdifullt innblikk i hvordan det var å oppleve Drift Battle som deltaker og publikum. Jeg er jo normalt deltaker selv, og jeg kan skrive under på at det er noe helt annet å plustelig ha ansvaret for et slikt arrangement. Det er både skummelt og gøy på en gang. Derfor varmer det når jeg leser at dere koste dere, til tross for været og all annen motgang.

 

Vi gleder oss til å se dere igjen til sommeren, og håper at vi på sikt kan være de som tar turen over fjellet. Vi burde virkelig hatt et arrangement på vestlandet. Bare så synd at det er så dårlig med baner... :(

_________________

Fredrik Sørlie aka FSR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pssj... vi har jo eikås *kremt* ser for meg et helt drift-battle treff på en go-cart bane :hammer :rolleyes:

'91 300ZX VG30DETT * [x] '96 Maxima VQ30DE - Mafiatralla! * [x] '88 BMW 730 * [x] '95 Maxima VQ30DE

[x] '88 Laurel RD28 * [x] '85 Laurel L24 * [x] '87 Laurel RD28 * [x] '95 Maxima VQ20DE

[x] '88 Sunny GTI * [x] '87 Laurel L24 * [x] '90 Stealth80

Ulvehulen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe... kan kjøre drift på Eikås, ja, men det er neppe stort nok til å arrangere drift battle der ;)

'91 300ZX VG30DETT * [x] '96 Maxima VQ30DE - Mafiatralla! * [x] '88 BMW 730 * [x] '95 Maxima VQ30DE

[x] '88 Laurel RD28 * [x] '85 Laurel L24 * [x] '87 Laurel RD28 * [x] '95 Maxima VQ20DE

[x] '88 Sunny GTI * [x] '87 Laurel L24 * [x] '90 Stealth80

Ulvehulen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår