Gå til innhold

Spotting i Drammen og omegn!

Ranger emnet


Rally Koffen

Anbefalte innlegg

Hei, søkte men fant ingen tråd om spotting i Drammen.

 

Kan starte jeg, en stykk hvit 240 med helbur og plate til startnummer på siden, noen som har litt info om denne? så ut som en VOC bil svingte av på Herstrøm til solbergmoen.

 

Oransje Volvo 240, med hvite felger, går i Åmot tror jeg skal vist være 218 sugehester. Parkerte ved siden av deg på Biltema i Mjøndalen. Noen som har litt mere info om denne også ?

89 Mazda 323 4x4 Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • Svar 2.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

det går vel 2-3 stk skyline rundt i området her også..

En lilla, en grå og en orange som er under oppbygging igjen.. =]

 

Så forresten den barskeste porcha jeg har sett i drammen sentrum også.. Tror jeg tok et bilde av den, skal prøve og laste opp etterpå!

[ ]90 - Bmw 520 E34 12v

[x]91 - Toyota Corolla stv 1.6xli (spiker)

[ ]96 - Peugeot buxy 50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaguar XK8 av nye typen med XK skilt (Mo i Rana eller no) i Hokksund, mellom sparebanken-øst og rådhuset. Mørke grå. Slik ser den nye ut:

 

blog_vTqz-Jaguar-XK8-Coupe.jpg

 

innbiller meg at jeg så en slik med prøveskilter i dag tidlig ved lierstranda.. men er ikke helt sikker jeg.. =)

[ ]90 - Bmw 520 E34 12v

[x]91 - Toyota Corolla stv 1.6xli (spiker)

[ ]96 - Peugeot buxy 50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan melde om att jeg har spotta MANGE volvoer rundt husveggene..

Kanskje ikke så rart, når jeg bor sentralt i mjøndalen! ;D

 

PS: Førstemann som justerer tenninga til den ene volvofyren som BESTANDIG skal smelle med potta rett utenfor her, han får en burger på Stig-inn!

 

Ikke en blå 245 med gullfarga Speedline felger vel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår