Gå til innhold

Trimming av Monza Gse 3.0l 12v

Ranger emnet


resistansen

Anbefalte innlegg

Hmmm... Høres ikkje så gale ut... Og regner med at den ser noen lunde ut??? Litt viktig det og... Og skal bygge an i en Senator, men antar at det ikkje har no å si... Og har ikkje peng til det akkurat no, men du e vel åpen for buisnes en liten stund fremover?

 

Hei, har vert inne på en del forum i det siste, og har en del interesange, funn.

Kom over grenrør til 1500 på svensk forum og eller et helt kittet, sikkert solgt for lenge siden.

 

Fant noe enda mere interesant på ebay i usa, et custom turbo kit til bmw e30. med grenrør intercooler rør og snelle.

Kittet støtter 350 hk

Og prisen på 1000$ er meget gunstig, levert på døra med avgifter bilr det ca 9000.

 

Jeg går ut fra at grenrøret er lettere å modifisere en det er å lage et nytt. Det går an å sammenligne eksospakninger fra opel og bmw før en bestiller.

 

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/BMW-84-91-E30-M3-320-323-325-M20-T3-t4-custom-turbo-kit_W0QQcmdZViewItemQQcategoryZ33742QQihZ020QQitemZ300146711653QQrdZ1QQsspagenameZWDVW

Omega 95 20i

Monza 85 30E

Skoda 98 ---

Audi S4 4,2 (RIP)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det du sier er at eg kan bruke det kitet på en 3.o 12v fra opel??? Med litt fitting selvfølgelig...?

 

Det vet jeg ikke, men jeg tenker å prøve selv en gang, Turboen og intercooleren er jo universaldeler og man blir ikke sittende igjenn med usalgbare deler.... Dyrt var det jo ikke heller

 

det er exosmanifolden som krever ombygging, En kommer langt med bajinettsag og utstyr for å sveise rustfritt...

Omega 95 20i

Monza 85 30E

Skoda 98 ---

Audi S4 4,2 (RIP)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår