Gå til innhold

Svakheter på 8`serien ?

Ranger emnet


190e

Anbefalte innlegg

  • 4 weeks later...

Ikke noe spesielt som jeg har merket. Har hatt min i 3 år nå uten noe spesielt store problemer. Det du kan sjekke, er om den har noen form for oljelekkasje for det kan bli dyrt da man må løfte ut hele motoren for å få løs øvre bunnpanne om pakning eller bunnpanne trenger og byttes. Ellers er det jo service som er viktig på denne, som på alle andre biler. Og ja, det koster mer å bytte hver enkelt del på denne modellen, men så er det jo også en uvanlig bil da. Og da er det verdt det. Har ikke opplevd noen feil ved bilen, men har måttet bytte div. slitedeler.... altså som normalt.....

 

 

Mvh

 

V12 POWER

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 years later...

eneste jeg har opplevd på min er at hviss den er tom for støm er det kneise umulig å åpne bakluken pga all elektronikken bruker ingen nøkkel i bagasjen

derfor sitter den ofte som et skudd.

ellers batteriene dør om den står leeenge haha å dyrt å bytte catalysatorer

ellers feil . slitedeler som sagt

BMW E36 316i 94

BMW E31 850i 92

BMW E28 520i 86

 

x Mazda 626 86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
eneste jeg har opplevd på min er at hviss den er tom for støm er det kneise umulig å åpne bakluken pga all elektronikken bruker ingen nøkkel i bagasjen

derfor sitter den ofte som et skudd.

ellers batteriene dør om den står leeenge haha å dyrt å bytte catalysatorer

ellers feil . slitedeler som sagt

 

Hehe, ja har gjordt samme feilen selv ett par ganger når jeg har tatt ut batteriene og stilt den inn i garasjen for vinteren :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår