Gå til innhold

bilde

Ranger emnet


integrale 16v

Anbefalte innlegg

  • Svar 67
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ikke jordebil, triggerhappy? Det er jo akkurat det den er. Lagd for å herjest med, og det tror jeg nok den kommer til å bli brukt til og, ikke redd for det.... Prøvetur i helga Tommy? hm..tror jeg ringer deg jeg... *ringe s-4 avant...* integrale er uansett drit-tøft, intet tvekan um det. Går jo an å sladde:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
  • 1 month later...
Originally posted by integrale 16v

da var den orginale turboen død som en sild og ny større er bestilt og skal forhåpentlig vis komme på mandag.bilen er en drøm å kjøre på vinteren og legger lett piruetter på asvalten.

 

hehe. røyk turboen altså? hvor mye har maskinisten din gått, og hvor mye måtte du ut med for den nye turboen? og hvilken turbo har du nå investert i?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kunne nok ha kjørt den en stund til,men det begynte å bli en del oljerøyk av den(nesten plagsomt)den har vel gått 138tkm,men det er vel mest min feil kanskje(litt dårlig med kjøling etter har kjøring)har ikke fått alle dataene på turboen men vet følgende TB0385 oppgradert compressor del 360lager(forsterket)gik mente at den skulle klare 410/420hk.har også montert nytt supersprint eksosanlegg(3")nå er det å jobbe som fan å få penger til cooler og kanskje datasprut i løpet av sommeren.har noen småting å betale først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...
  • 1 month later...
Originally posted by AimPoint

litt modda:)

 

nei pliiiiiiiiizaaaaaaa!!!!!!!!!1

 

Nå ødla du hele jævla bilen!

Så ut som en jævla golf 2!

 

SKAM DEG!!!!!!!1 :mad: :mad:

 

 

Blir en lancia banebil på meg om noen mnd.)

Verdensmester'n ©

  • EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår