Gå til innhold

Pure Racing Forester Tuning *bilder*

Ranger emnet


Figgi

Anbefalte innlegg

  • Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

drit kul forrester(trodde ikke jeg kom til å si det i samme setning noen gang:P) synd at han har vært uheldig da, håper den snart er frisk igjen, slik at vi kan få sett mer av den:)

91 volvo 740

81 pontiac Grand Prix[phat square]

72 vw boble[go biln]

 

[x]93 bmw 525i[x]87 vw golf[x]85 mercedes 190e[x]97 audi a4q [x]83 opel manta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 years later...

just wanna say about pureracing.no and tony that never trust this guy to make your car!!! http://www.pureracing.no/index.php?option=com_expose&Itemid=2 this is my car! and now this car is broken after hes tuning!!! i'm even afraid to call this tuning because it was really amateur work!!! he told me that he need 2months for all preaparation of the car so i send my car from lithuania and money to him and i was hoping to see my car after 2months nice and fast car. so i can tell that it was more then half of the year hes crappy tuning making!!! i payd him 15000euros not to tune my car but destroy!!! when i came to take my car she was all in dust and petrol smell inside of the car was like hell!!! anyway i was happy to see my car but i didnt know it all things whats wrong with! so i did 800km from oslo to boat easy driving because i dont drive crazy on regular roads. first time when i push little stronger axelerator,pipe from intercooler went out!!! its normal after paying 15000 euros and waiting half year to see fast car not car standing in garagge. so after less then 7000km engine was broken!!! so when people from http://www.eamvmotorsport.com/projects.htm see this car and all tuning they was laughing long time from everything what was made in pureracing for this car! so i payed already again about 8000euros to repair the car. so i can tell one thing that i never would trust tony even to pump my tires for the car! please send this message to everyone who wanna make tuning by pureracing,let they know about this crappy company!

 

ps. my old parts from the car also gone and i never see them again! before tuning we didnt talk about that that old parts stays by tony and after he deside to take them. so think about!!! if you wanna trash your car give for pureracing!!! if you wanna see pictures from what was made wrong send me email triratuxs@yahoo.com and i will send a lot of pictures with amateur work and all mistakes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde bilen min hos Tony i fjor og er kjempe fornøyd. Var til og med på Nürburgring med den i august. Alt fungerer som det skal. Det var litt rot og tull når bilen stod hos han, men slutt resultatet ble knall bra.

Endret av awosubaru

1999 Subaru Impreza Type R EJ26

2011 Subaru Legacy

2011 Nissan Pathfinder

X - 1999 Subaru Forester "Type R"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Det tomas1982 skriver er bare tull. Bilen ble kjørt ca 250mil i Norge før den ble levert han. Bilen ble levert med en restriktor før turboen. Denne ble fjernet av et Subaru verksted i Litauen!! Derfor røk motoren! Det var også en kamerat av tomas1982 som hadde avtalt alt med Pureracing og avtalen var at Pureracing skulle ta de orginale delene i innbytte! Det er omtrent akkurat samme oppsett på bilen min og den funker meget bra!! Han fikk også tilbud om å komme tilbake til Norge, men det gadd han ikke! Da kan han takke seg selv...

1999 Subaru Impreza Type R EJ26

2011 Subaru Legacy

2011 Nissan Pathfinder

X - 1999 Subaru Forester "Type R"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har selv fått bilen min bygd hos pure racing og har bare gode ting å si om stedet og om tony! Han vet enormt mye om subaru og skrur raskt. I tillegg har han vært veldig flink til å følge opp når det er noe galt. Og på en ekstrem bil så skjer det uansett småting av og til, det meste lar seg fikse ved gjøre en flens, eller bytte en slangeklemme eller lignende. Bare ikke endre flowen vesentlig, på egen hånd, uten å ta en runde med mapping eller lignende!

 

Det han litauen-fyren gjorde, å fjerne en restriktor i fra turboen endrer hele forutsetningene for mappet og boost-control. Bilen bruktte orginal ecu med rekalibrering av maf... Ikke merkelig at det går galt! Men veldig trist for eieren selvsagt.

 

Synes 15 000 euro var relativt billig for å sette bort en så omfattende jobb? Jeg har betalt vesentlig mer for ombygging av min bil, men så er nok min et par hakk mer "ombygd" også.

 

Tuning på høyt nivå er alltid risikabelt på en eller annen måte, men jeg ville absolutt ikke vært redd for å bruke tony til slike jobber!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 11 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår