Gå til innhold

Da var nybilen kåmmet på plass i garasjen, srt-10 Viper

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Da har jeg vært og hentet meg ny bil i helgen, en 2004 dodge srt-10 viper pick-up.

Bilder kommer etterhvert.

 

Ingen andre her på forumet som har samme bil så vi kan diskutere ting og tang?

Lurer blant annet på hvordan den subben fungerer? Kan den justeres, må den slåes på`?

Tror ikke jeg har lyd i den, isåfall veldig lavt...

 

Så må jeg bare si at dette er en sinnsykt artig kjøremaskin, ingenting kan sammenlignes. Hadde en ford lightning før denne og disse to kan absolutt ikke sammenlignes, to vidt forskjellige biler. :)

Etter litt trening nå til sommeren blir det raske rundetider og mye blårøyk rundt banen på ACR :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SRT-10 Viper eller Ram? Pick-up og Viper hører liksom ikke helt sammen. Gratulerer med SRT-10, iallfall, uavhengig av hva du har fått deg.

 

 

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Sweeeet! Jeg og Casper her på forumet lå å lekte oss på E6'en her for et par år siden, da jeg hadde min Ligthning og han hadde sin svarte SRT-10 og det var akkurat det samme som skjer på filmen, som skjedde da! Synd jeg hadde filmene fra det på¨en Nokia 5410? som ble knust...

 

Men uansett gratulerer med drit fet (laste)bil i riktig farge!

2001 Audi RS4 2.7 Biturbo

2011 VW Transporter TDI (firmabil)

2007 VW Transporter TDI 4Motion

2004 VW Transporter TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

grattis med rå vogn, har selv 2500 med hemi og siklet lenge på SRT-10, men skulle jo ha det som vinterbil så måtte slå fra meg :| men med den vintern her har ikke 4x4 vært så hardt brukt.

 

igjen, grattis med kongevogn, også i riktig farge! flame red

 

sjekk ut dodgetalk forumet, der står det alt om bilen din og infinity stereoen.

 

sjekk også ut mitt stereobygge om du kjeder deg.

fly without wings

Lenke til kommentar
Del på andre sider

grattis med rå vogn, har selv 2500 med hemi og siklet lenge på SRT-10, men skulle jo ha det som vinterbil så måtte slå fra meg :| men med den vintern her har ikke 4x4 vært så hardt brukt.

 

igjen, grattis med kongevogn, også i riktig farge! flame red

 

sjekk ut dodgetalk forumet, der står det alt om bilen din og infinity stereoen.

 

sjekk også ut mitt stereobygge om du kjeder deg.

 

Har du kanskje link til det dodge forumet?

 

Elers takk til alle komentarer.. Bilen er helt rå og kjøre, blir bare mer og mer fornøyd når jeg kjører :):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår