Gå til innhold

Hva har du av produkter på lur ??

Ranger emnet


Meguiar`s Fan

Anbefalte innlegg

  • Svar 299
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hehe, se her ja, se om jeg får lina opp mine hjelpere en dag..hehe..

 

Er den Megu logoen i garasjen din eller på jobben?

Ser ut til at jeg kommer til å oppdatere til nybygd bilpleieverksted iløpet av året, så da er jeg redd det blir en del dekorering...hehe

 

Halla Tarzan.

Det er ett skilt jeg har i den garasjen jeg oppholder meg i for vinteren :D

Har 2 store bannere oxo, men kan ikke ta bildet av alt. hehehehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er mine greier foreløpig... i dag "måtte" jeg bestille for XXX dollar på nettet også. hehe alacocaina

 

meg2.jpg

Fra venstre mot høyre for den som er interessert i det:

NXT Tech Wax, Natural Shine, Bug & Tar Remover, 2x Deep Pile Chenille Wash Mitt, Slide Lock Detail Brush, 2x Supreme Shine Microfiber Towel, NXT Applicator Pad, Quick Detail Pad, All Surface Interior Brush, NXT Tech Protectant, NXT Car Wash, NXT Speed Detailer (knallbra med clay!)

Foran: Versa Angle Tire Brush og Ultra Safe Wheel Brush

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er mine greier foreløpig... i dag "måtte" jeg bestille for XXX dollar på nettet også. hehe alacocaina

 

meg2.jpg

Fra venstre mot høyre for den som er interessert i det:

NXT Tech Wax, Natural Shine, Bug & Tar Remover, 2x Deep Pile Chenille Wash Mitt, Slide Lock Detail Brush, 2x Supreme Shine Microfiber Towel, NXT Applicator Pad, Quick Detail Pad, All Surface Interior Brush, NXT Tech Protectant, NXT Car Wash, NXT Speed Detailer (knallbra med clay!)

Foran: Versa Angle Tire Brush og Ultra Safe Wheel Brush

 

Jeg vet ikke hvorfor et er sånn, men når jeg ser de produktene blir jeg litt happy. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

HAHAHA! I dag fikk jeg pakke!!!

Kjerringa bare kikka litt på meg.. og sa vel egentlig ikke annet enn at bilen burde bli pen.. :violin:

 

(men hu fikk pakke i posten hu også, og det hjelper alltid litt, hehe!) :hide

 

Sånn ser altså arsenalet ut pr. dags dato. Det kommer endel pads til maskinbruk, noen svære vaskekoster, ei kanne #62 og litt annet småtteri (da er jeg ferdig med å handle for ei stund, og kjerringa veit det, heldigvis.. hehe) :kiss

 

shopping.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår