Gå til innhold

Streetsliderz: 2002 Hyundai coupè GK

Ranger emnet


streetsliderz

Anbefalte innlegg

Ja, da har jeg hatt "nybilen" i ca 3 uker, og er strålende fornøyd. Tenkte å "hore" den opp litt, så håper jeg får fiksa noe updates på hvordan det blir, har bestilt bodykit(frontfanger,sideskjørt,bakfanger, og bakskjermer) fra BSbildeler, og regner med jeg får det i slutten av desember nå eller i januar. Blir vel til at jeg setter bilen inn i garasjen i slutten av mars eller april for å begynne med kittet. *vi glær oss* Kjøpte bilen med K&N-Filter, så slipper å tenke på det ;)

 

Bilder av tralla:

coupèn.jpg

coupe2.jpg

coupe4.jpg

 

Planer for stereo:

 

Stereo har jeg forsåvidt litt av fra før, så bilen vi inneholde følgende utstyr intill videre:

 

pioneer DEHP5800MP

RF T10001BD monoblock ( håper på å skifte ut til helix dark blue 1000.2 eller lignende rundt sommer tider)

2 x Pioneer TS-W3004SPL ( bbbbbbbaaassssss)

 

Neste på innkjøps lista hær er:

Extra batteri/kondis

Ny forsterker(helix?)

Forsterker til bakhøytalere

bytte originale bakhøytalere med JBL Decade.

 

Har lagt opp stor nok kabel til forsterkere hværtfall (50mm2) :)

 

Utvendig:

 

Bodykit er som sagt bestilt, men det skal jo også monteres og ikke minst lakkeres, uvist om jeg lakkerer hele bilen, eller om jeg bare lakerer stylinga. (har ikke bestemt meg) så hvis noen vet av billig lakkering i stavanger/sandnes område gi meg et hint? :)

 

Øyelokk

Nye felger og dekk: 235/35 18?

Senkefjerer, muligens også dempere (men får se hva kapitalen tilsier)

Dobbelt utblås. (v6 style)

Vinge (trur jeg går for original vingen til disse bilene eller lignende)

Lambo dører.

Nytt panser med tiden? men det tror jeg ikke blir i 2007, med mindre jeg vinner i lotto ;) hehe (må kanskje begynne å tippe først?)

 

Interiør:

 

Stort sett ha det originalt, bortsett fra bak hvor subbene og forsterkerne skal være da selvfølgelig.

 

Updates vil komme fortløpende så fort jeg får satt i ting og tang

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 305
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

kult!! morro å se at flere går for coupe :)

 

skulle lagt ut bilder av min bil. hadde planer om å reise te vaskehallen og ta bilder/ vaske litt,men dæven var det ikke stein kaldt i dag!!

 

Kjøpte bilen nord fra, eller den i rogaland??

 

Svein

 

 

Østover;) Drammen faktisk. har sett svært få av de her faktisk, sett en sølv og en svart , samt en blå til salgs. ja må fikse nå bilder ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Bestilte nye blinklyspærer for ett par dager siden, så når de kommer skal jeg ta fatt på å fikse blanke blinklys i frontlyktene, men ettersom "onkel-blå" er så kjipe når det gjelder lys å sånn, har jeg bestilt pærer som ser blå ut, men som lyser oransje. venter fortsatt på bodykittet, d gikk treigt gitt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår