Gå til innhold

Turbo til VTEC


johnnystone

Anbefalte innlegg

Dere kan ta meg i rassen, alle dere sosialist-jävlar der dere sitter. Når dere har prøvd såpass lenge som meg å gi hjelp til informasjonshandicappede retard-brukere går man bare til slutt så jævlig lei. De samme spørsmålene stilles gang på gang på gang på gang, svares på gang på gang på gang på gang og når neste idiotbruker vokser opp og finner frem til Bilforumet gjentar syklusen seg, siden han tror han er så voundvetti' unik og original med sine generelle Honda-turbospørsmål.

 

Så slutt da vel! Er nok ikke så mange som vil savne dissa innlegga dine uansett!

 

Og slutt å tro du er verdensmester, for det er nok MANGE som sitter på mere kunnskap enn deg her inne!

 

Mange biler har DU rukket å bygge om i en alder av 23 SMÅ år da?

 

 

Og BTW: :eatme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 81
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

dritt i det. forlater forumet

 

Yess.. Kom deg heller over til oss på Club-Honda. Da slipper du hvertfall aper som mr ryeng som bare prater piss så fort man åpner kjeften å spør om noe

The Imitation of any or all maneuvers made by 4WS Honda Prelude is hazardous to your car's health.Driving a Prelude may cause loss of interest in other cars, sleepless nights, cold sweats, and other symptoms of addiction. If symptoms persist, DRIVE!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere kan ta meg i rassen, alle dere sosialist-jävlar der dere sitter. Når dere har prøvd såpass lenge som meg å gi hjelp til informasjonshandicappede retard-brukere går man bare til slutt så jævlig lei. De samme spørsmålene stilles gang på gang på gang på gang, svares på gang på gang på gang på gang og når neste idiotbruker vokser opp og finner frem til Bilforumet gjentar syklusen seg, siden han tror han er så voundvetti' unik og original med sine generelle Honda-turbospørsmål.

 

 

 

Hahah... Jeg må le.

 

Du sitter her som om du er den eneste personen som har svar på ting.

Jeg spør, er det egentlig noen som tvinger deg til å lese alle disse 'Honda-turbospørsmålene'? Er det noen som tvinger deg til å svare?

 

Nei så absolutt ikke. La vær din jævla idiot, vi har ikke bruk for deg her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere kan ta meg i rassen, alle dere sosialist-jävlar der dere sitter. Når dere har prøvd såpass lenge som meg å gi hjelp til informasjonshandicappede retard-brukere går man bare til slutt så jævlig lei. De samme spørsmålene stilles gang på gang på gang på gang, svares på gang på gang på gang på gang og når neste idiotbruker vokser opp og finner frem til Bilforumet gjentar syklusen seg, siden han tror han er så voundvetti' unik og original med sine generelle Honda-turbospørsmål.

 

er jo ikke alle som sitter 24/7 å nerder inne på bilforumet, slik at de kan diverse funksjoner, til å finne frem til tildigre stillte spørsmål heller!

Irriterer du deg så sinnsykt jævlig over at folk spør om det om å om å om å om å om igjen, så har vel du lest nok av de tingene og kan gi et nogenlunde fornuftig svar til dem for å hjelpe, eller så kan jo bare gjøre som mange andre, trykke det fine X ikonet oppe til høyre side av skjermen din, eller bare klikke deg vekk fra den tråden, enklere enn det er det ikke!

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her skjønner jeg etterhvert at jeg har gått alt for hardt ut mot den godeste johnnystone og tilbyr herved en uforbeholden unnskyldelse. Ting sklir fort ut av kontroll når man klaprer på tastaturet sitt i harnisk og man skriver fort ting uten å tenke seg om. HELT KLART ene og alene min feil; jeg får prøve å gå i terapi eller noe.

 

MEN, folk må for all del huske på at alt som gjelder Hondatrim er allerede blitt gjort og dokumentért over dammen, i USA. Det finnes ferdige oppskrifter på hva man burde gjøre for å få X antall hester for Y mengde penger; team-integra, pgmfi og honda-tech er sider hvor man får forklart alt dette i detalj via å lese FAQ's eller søke i arkivet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff, synd at bilforumet har blitt slik som dette.. er så lei intriger og usaklige kommentarer som florerer i annenhver post at nå blir det skjeldnere og skjeldnere at jeg besøker forumet. finnes heldigvis andre forum som enda holder seg seriøse.. orker ikke å nevne hvilke i fare for at bråkebøttene skal komme inn på disse forumene å ødelegge også disse.. RIP bilforumet sier bare jeg.. :(

 

mitt prinsipp er egentlig å la være å la disse bråkebøttee få oppmerksomhet fra min side, men nå er jeg så lei at jeg klarer ikke å la vær å skrive..

- 91 Mazda Mx5

- 97 Honda Civic Vti Rallye

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår