Gå til innhold

The Real Las Vegas Coupè SELGES


Las Vegas Coupe

Anbefalte innlegg

Hehe, ja de tyske helårsdekkene er håpløs til vinteren vettu... var så vidt fryst på på veien på fredagskvelden og da spannt jeg værre!!! Håpløst!!!:D Steinhard gummi!!!

Også er de litt større i dimensjon ja, så de tar nok borti innerskjemene litt når jeg svinger ja:p

 

Hehe, ja det er bare å rydde på verkstedet til jeg kommer tilbake ja, og så må vi vel være noen der for å få lurt den innatt... trangt da gitt!!:D

 

bare å parker denne inne i vinter, kan jo ikke la denne perlen fryse i vinter!

|Teamsideways|[CREW]

 

`90 Vw Golf -Solgt-

`96 Honda Civic -Solgt-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 129
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

bare å parker denne inne i vinter, kan jo ikke la denne perlen fryse i vinter!

 

Jepp, skal jeg love deg! Vil ikke risikere lakken min på dumme bilister som ikke kan å kjøre på vintersføre! Og det kan fort bli dyr plastikk og glassfiber:doh

 

Jeg får parkere den snart og vaske den skikkelig og polere den grundig til den skal ut igjen:) Må være blank og fin til fotoshooten som skal tas når våren kommer:D

Tom Mackle

 

Crusing in Las Vegas

 

http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=149611

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du var dt tråd oppe om bilen ja: )

liker denne skikkelig godt=)

har du noen konkrete planer med den egentlig?;)

 

mvh. joahcim

[v]Audi TT 225Hk Quattro 2003 [v]Golf 4 highline 99[x]Golf Mk2-86 [x]Golf Gti Turbo 98[x]Audi TT "Airborn"00 [x] Golf mk2 Vr6 [x]Vw passat Tdi 4motion(180hk/420nm)03 [x]Audi S3"purplehaze"01[x]Golf Gti Exlusive 98[x]Golf Gti 99[x]2x Honda civic 95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ps, lyden da vi lå etter dg fra br.dal til hamar på honda meetn var bra fet ja =P

[v]Audi TT 225Hk Quattro 2003 [v]Golf 4 highline 99[x]Golf Mk2-86 [x]Golf Gti Turbo 98[x]Audi TT "Airborn"00 [x] Golf mk2 Vr6 [x]Vw passat Tdi 4motion(180hk/420nm)03 [x]Audi S3"purplehaze"01[x]Golf Gti Exlusive 98[x]Golf Gti 99[x]2x Honda civic 95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du var dt tråd oppe om bilen ja: )

liker denne skikkelig godt=)

har du noen konkrete planer med den egentlig?;)

 

mvh. joahcim

 

Takker;)

 

Er det egentlig så mye mer å gjøre med den?? Litt interiør kanskje, og mer anlegg. Anlegget setter jeg ikke på førstepri, da det er greit nok for meg, men noe blir gjort etterhvert ja... Så skal jeg montere 3 a-stolpe instrument, har planer om det i vinter. Det er så mye jeg kunne tenkt meg å gjort med interiøret på den atte... Kunne gjerne likt å byggd om hele greia innvendig... Men sånnt har jo ikke jeg peiling på åssen en gjør da:shake

Men ellers så er det ikke så mye jeg skal gjøre med utseendet på den....

 

Hehe, hører folk sier det er fet lyd av bilen, men jeg vet ikke jeg, har aldri hørt lyden utenifra selv:D

Tom Mackle

 

Crusing in Las Vegas

 

http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=149611

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en stund tilbake, gikk det en serie på Mtv som het "trick it out".

Poenget var å bygge biler med nyskapende temaer og ideer o.s.v.

 

I en episode, bygget et av lagene en accord i "Las Vegas" theme. De mente at dette var den første bilen i verden med dette tema, da lo jeg godt og sendte en tanke i retning av "the REAL Las Vegas coupe":)

|Teamsideways|[CREW]

 

`90 Vw Golf -Solgt-

`96 Honda Civic -Solgt-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker;)

 

Er det egentlig så mye mer å gjøre med den?? Litt interiør kanskje, og mer anlegg. Anlegget setter jeg ikke på førstepri, da det er greit nok for meg, men noe blir gjort etterhvert ja... Så skal jeg montere 3 a-stolpe instrument, har planer om det i vinter. Det er så mye jeg kunne tenkt meg å gjort med interiøret på den atte... Kunne gjerne likt å byggd om hele greia innvendig... Men sånnt har jo ikke jeg peiling på åssen en gjør da:shake

Men ellers så er det ikke så mye jeg skal gjøre med utseendet på den....

 

Hehe, hører folk sier det er fet lyd av bilen, men jeg vet ikke jeg, har aldri hørt lyden utenifra selv:D

 

 

 

Er bra mye mer man kan gjøre med en bil, du har jo igjen å sette ett eget personlig preg på bilen!

 

Interiør, anlegg, andre lykter, styling etc etc etc!

 

 

Ang lyd i bilen din, kan jo filme den en gang, så kan du høre sjøl, noget spesiell ja! :P

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lyst til å muligens kjøre en liten tur på fredag?:P mot penger da.. tenkt på å annkomme juleballet med litt stil. så hadde bilen din passa bra:P si ifra viss du er intresert.

 

Hehehe, det blir en dyr tur gitt grinchy

 

Uansett så er det ikke mye stil å komme i med vinterfelgene mine og uten sideskjørt:D

Tom Mackle

 

Crusing in Las Vegas

 

http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=149611

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er bra mye mer man kan gjøre med en bil, du har jo igjen å sette ett eget personlig preg på bilen!

 

Interiør, anlegg, andre lykter, styling etc etc etc!

 

 

Ang lyd i bilen din, kan jo filme den en gang, så kan du høre sjøl, noget spesiell ja! :P

 

Jaja, klart er det mye man kan gjøre, men jeg er fornøyd med looken på bilen slik den er. Som sagt så har jeg planer om å gjøre noe med interiøret i vinter, og noe bedre anlegg senere...

 

Ja, du må ta opp lyden for meg en gang, men tror ikke det vil bli det samme egentlig:)

Tom Mackle

 

Crusing in Las Vegas

 

http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=149611

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår