Gå til innhold

Lekker inn vann i min Audi A6. trenger hjelp

Ranger emnet


ringnes racing

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Jeg har en Audi A6 2,5 TDI 140 hk Quattro 1995 mod, men jeg har problemer med at det lekker inn vann ved beina mine når det regner. jeg blir så J**** våt på beina også blir gulvteppet så vått.

 

Noen som har vært borti det samme problemet og kan hjelpe meg.

 

Takker på forhånd for all hjelp og tips

Ringnes

Nissan 180SX S13.5 DRIFT

http://www.ringnesdriftsport.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det kan nok hende at det kommer inn vann der hvor wire'n ("panseråpnerwiren") går ut i fra "renna" over torpedoveggen.. Wire'n er til å åpne panseret som sagt. Det sitter en propp rundt denne wiren. Når det regner så kommer alt vannet dit. Sjekk om den sittet på plass.. Du finner proppen helt øverst på forskjermen på din side..

- Audi A4 2004 S Line

- VW Passat 2001 Highline

- Audi A4 1.8T Avant Rieger Style

- VW Golf 3 Rieger Style

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er noe helsikkes møk. men du????? Sliter du med at det kommer sånn plutselig med mye dugg på vinduet når du kjører, jeg tror det har kommet vann/fukt inn til vifta, for det lukter sånn fuktig når det dugger på vinduet.

litt komplisert forklart men håper du skønte det.??????

hele vinduet blir helt neddugget i løpet av 1-2 sekunder, det skjer drit fort

 

 

Under varmeapp.motoren som sitter under plastdekselet ved torpedoveggen. Klarte å tette det med silikon på min første audi, men sliter meir med den eg har no... Er ikkje godt å komme til. Kanskje like greit å ta ut heile motoren???

Veit ikkje kor omfattande det er.

Kjedelig med lekkasje ja

Ringnes

Nissan 180SX S13.5 DRIFT

http://www.ringnesdriftsport.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja...har sett litt nedi der...men har ikke helt funnet ut hvor vannet skal egentlig gå.....ligger en del vann der da...

 

Fjerna de bladene jeg kunne se...

Ligger mest vann under batteriet...

 

Tenkte på trådstarteren jeg da.

 

Men problemet ditt kan komme av pakninga til takluka lekker, eller noen dreneringer der er tette. Ligger en tråd om dette med beskrivelse av framgangsmåte og bilder

- 1993 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro

- 1992 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro

- 1991 Audi 100 C4 2.3E AAR 10v Quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår