Gå til innhold

Stian: 1991 Ford Taurus GL 3.8l og 1991 Ford Taurus LX 3.8l


chef

Anbefalte innlegg

Heisann!

 

Den var veldig pen! :thumb Har du noen bilder innvendig? Liker veldig godt faceliften som kom i 92. En ting jeg lurer på, hvordan er 92 modellen å kjøre i forhold til tidligere modeller? Hørt at 92 modellen har en del forbedringer.

 

Takker, takker. Vurderer å selge den etter hvert, da... Men skal iallfall nyte sommeren i den først. :)

 

Skal se om jeg får ordnet noen interiørbilder en av dagene, ja. Personlig liker jeg godt interiøret på min, men setene er ikke fullt så komfortable som på 89-modellene jeg har hatt, av en eller annen grunn. Ellers virker nok 92-en noe oppgradert både på styring og kjøreegenskaper ellers, men utenom styringen merket jeg vel ikke den helt store forskjellen fra den 89-modellen jeg hadde før jeg kjøpte denne. Skulle ønske jeg hadde litt mer stæsj i min, dog, el. klima og digital dash og slikt er jo ting jeg savner fra LX-en jeg hadde. Klart, uten det blir det mindre ting som kan gå istykker, men likevel.

 

Og den annonserte Taurus sedanen var meget pen... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Taurusen til salg!

 

Girkassa har begynt å slure. Har en ny bil på hånda og vil selge denne.

 

Bilen skulle vært eu godkjent i oktober. Skiltene er fortsatt på fordi jeg ikke har fått purring.

 

Det som gjenstår før den er eu godkjent, er et styreledd og håndbrekk waier som må byttes. Har akuratt kjøpt og montert nye skivebremser bak og nye svinglys foran.

 

Selges som den står for 10.000

 

Kan ikke sammenlignes med med Taurus GL da dette er luksus utgaven.

 

kontakt: chef_vectra@yahoo.no

Hei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår