Gå til innhold

Mange på forumet her med viggen??

Ranger emnet


R666

Anbefalte innlegg

Jepps...

Har en 2000mod, viggenblå. Litt spesiell bil, siden den er 5-dørs.

Er oppgradert med bla kraftigere EBC bremser/klosser, komplett gule koni, eibach senkesett, Abbot racing motoroppgradering, Abbotracing Viggen rescue kit (består bla av stivere foringer, krengingshemmer, stag, osv)

 

Vil påstå at Abbotracing Viggen rescue kit er en nødvendighet, da bilen totalt forandrer karakter angående veiegenskaper både under kjøring og akselerasjon....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min er en 00'modell,2 dørs coupe i viggenblå utførelse.

Det sitter gule koni og eibach fjører rundt om. Polyforinger i fronten etc.

Skal prøve å skaffe litt Abbott racing stæsj,men har ikke lykkes med å få tak i forhandlerne i Norge,så skal ta kontakt med uk.

Har bestillt 3"eksos med racekat og open air kit for å få en litt dypere lyd.

 

Noen flere med Viggen da?

GT - R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du snakket med feks speedparts om open air filter?

Vurderte det sjøl, men etter å ha snakka med dei, blei det til at eg bestillte ett innleggsfilter til den orginale boksen, samt ett oppgradert veivhusventilasjons-kit.

Har den programpakken her; http://www.abbottracing.com/2003/images/tuning/graphs/b235r.gif

 

Har komplett eksos fra turbo liggandes, men blir ikkje montert før til sommeren;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også kaldt 3 dørs :D

 

 

Hehe,2 eller 3,like upraktisk begge deler :D Men enig ja,skrivefeil der du :)

 

Snakket med Speedparts før jeg bestillte,det skulle gå fint å montere et sånnt et. Så håper det går som det skal og at ikke check engine lampa begynner å lyse!!

Om jeg får eksosanlegget til helga blir det montert på lørdag! Gleder meg ja :)

GT - R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår