Gå til innhold

Pioneer AVIC-HD1BT GPS enhet med avansert stemme-aktivert brukergrensesnitt


OttoLund

Anbefalte innlegg

  • Svar 54
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Du har Harddisk i HDBT, så "kartet" ligger på harddisken, også kan du legge inn musikk, fotoboksvarsler etc på harddisken.... også er den kulere hvis du har dobbel din...

 

Joda vet jo det, men selve kartet å programmet som viser det osv... Er det ikke så å si samme greia der?

Å æ har ikke dobbel din så....

2007 Nissan Navara 35"

2009 BMW 320 XDRIVE

1983 Golf 1,5C

X 2008 Polaris RMK Shift 600
X 2006 Volvo S40
X 1996 Ford Mondeo
X 1986 Toyota Landcruiser
X 1996 Opel Vectra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det samme ja...

 

Ja da kan jeg også signere på at dette en en fantastisk sak. Selv bor jeg forholdsvis utenfor kjærne områdene og til og med her er det POI (Points Of Interests) som er relevant og bra.

Handsfree enheten fungerer utmerket via bluetooth og så videre...

Løp og kjøp!

2007 Nissan Navara 35"

2009 BMW 320 XDRIVE

1983 Golf 1,5C

X 2008 Polaris RMK Shift 600
X 2006 Volvo S40
X 1996 Ford Mondeo
X 1986 Toyota Landcruiser
X 1996 Opel Vectra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

litt OT her men, jeg har en lignende model i lastebilen min, (er samme programvare, men ikke samme "spiller")

jeg har fått en big ass bugg nå!

den klarer ikke å kalkulere ruter lenger!!

uansett hvor jeg ska henn kommer det opp "kalkulering av ruten var ikke mulig"

finner adressen, finner det i kartet, men kan ikke få en kjøre rute dit!! ikke før jeg er ca 2-3 km nærme.. da først kommer den fram! (må søke om og om igjen på nytt da..)

 

noen som vet hva som er feilen?? og hvordan jeg kan fikse den? eller må jeg bytte hele greia? (om det er noen her i skien som vet hvordan dette kan fikses, og har tid på lørdag, så er det bare å si fra.. jeg er avhengig av den GPS`n på jobben.. hehe)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår