Gå til innhold

Pris på registerreim bytte civic?


Frank S.

Anbefalte innlegg

Heisann.

Noen som vet hva det cirka koster å bytte registerreim på en honda civic 1,4is 98 modell.

 

Skal dette gjøres på 100 000km servicen eller noe? pris på denne?

 

 

Disse motorene/bilene er veldig enkle å skifte regreim på, så normalt ligger dette på ca 2.500,- inkl reim/strammehjul på et merkeverksted..... Mer enn det bør du ikke godta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å gjøre dette på merkeverksted i trondheim, dvs bilcentrum så koster dette underkant av 5 000,- Dette er stramme hjul og ny reim.

 

Hvis vannpumpa er gåen, som den var i mitt tilfelle prøvde de seg på 6800 for hele sulamitten. noe som var helt uaktuelt. Bare å være litt sta så får du ned prisene :p

 

Dette er eksempel henta fra en 92 vti, med ac.

Hvis bilen har ac så er det vist "mer" arbeid, og dermed dyrere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å gjøre dette på merkeverksted i trondheim, dvs bilcentrum så koster dette underkant av 5 000,- Dette er stramme hjul og ny reim.

 

Hvis vannpumpa er gåen, som den var i mitt tilfelle prøvde de seg på 6800 for hele sulamitten. noe som var helt uaktuelt. Bare å være litt sta så får du ned prisene :p

 

Dette er eksempel henta fra en 92 vti, med ac.

Hvis bilen har ac så er det vist "mer" arbeid, og dermed dyrere

 

Jupp, det er faktisk en del mer arbeid hvis det er AC på bilen...det blir mye trangere og en del mer skruer, og en ekstra reim å tre og stramme osv. Jeg ville nok sagt at det går med ca 30-40 min lengre tid hvis AC er tilstede.....

Men 5000,- på Bilcentrum hørtes ut som et ran!!! Det er langt ifra det jeg betaler ihvertfall.....selv om jeg tror jeg har rabatter der på øverste hylle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår