Gå til innhold

Legg ut bilder av de råeste E30 M3'ene!!

Ranger emnet


Torak

Anbefalte innlegg

Som topic sier så skal dere legge ut bilder av de råeste E30 M3'ene dere har sett, her inne i denne tråden :thumb

 

Jeg ser frem til mange fine bilder her!

 

Jeg åpner showet med den aller, aller råeste..nemlig den norske Warsteiner M3'n :D ENJOY!!

 

Edit: Uoriginale gjør ingenting! Eneste kravet er at DU synes den er rå!

 

BMWE30M3WarsteinerEditionpositur2.jpg

 

BMWM3WarsteinerEditionbakfra.jpg

Sommerbil: E30 M-Tech 2

Bruksbil: S4 2.7 Biturbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 53
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Den siste er ikke orginal, Det ser man lett bak ved C stolpen og på bagasjelokke. Men den var RÅ :D

 

"Dette skal være en BILDEtråd UTEN noen form for innlegg med kun kommentarer. kommentarer. Info om bilen under/over bildet som DU legger ut er lov og selvfølgelig bare bra, men ingenting utenom det :)"

 

Les!!!!!!!!!!!

Sommerbil: E30 M-Tech 2

Bruksbil: S4 2.7 Biturbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sant det, men når skal han få tak i noen ordentlig råe felger?

 

Hehe, enig i at det finnes -råere- felger, men assa disse felgene er da ikke akkurat blasse? Braid 8.5 og 10*18

 

S3500258LargeMedium.jpg

 

Jeg har gjort diverse bidrag i slike tråder på bimmers, sjekk her f eks, tro meg, denne tråden har det meste av go M3'r;

 

http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=9935&highlight=

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joa, felgene er jo pene..er ikke det. Men jeg etterlyser noe mer racing retro aktig til Viik sin M3. F.eks. noe alla BBS felgene som sitter på den vinrøde bredda M3'n med M5 motor. DÉT kaller jeg felger! :D

 

 

Du vet at den røde også var hans? Han som lakkerte den om etc... Er forresten bare en "i" i etternavnet hans...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Du vet at den røde også var hans? Han som lakkerte den om etc... Er forresten bare en "i" i etternavnet hans...

 

Jepp, vet at den var hans. Var han som bygde den og fikk den godkjent med M5 motor så vidt jeg vet. Trodde ikke det var han som lakka den vinrød jeg. Leste en reportasje om den når han hadde den, og da var den grå uten lakkert senter på felgene. Finere da synes jeg.

 

Ang. to "i"er så var det en skrivefeil.

Sommerbil: E30 M-Tech 2

Bruksbil: S4 2.7 Biturbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår