Gå til innhold

SRT-10 vs Integra Type-R

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Vil bare høre hva slags tider som er satt på Rudskogen av folk med Dodge Ram SRT-10... En venn av faren min har en knall gul som er av kort type. visstnok lagd bare 200 stykker av den.

 

Han slang 50 000,- på bordet og utfordret meg til 5 runder kappkjøring rundt Rudskogen. Han veit tydeligvis ikke hva en Integra er god for,selv om den bare har 190hk og er FWD. Men Rudskogen er ikke bygd for biler med over 300hk den,men favoriserer godt understell,gode bremser og veiholdning.

 

Dessuten refererte han til Tommy Rustads tid på bane med lastebilen,men den slo jo ikke Celica'n med 190hk engang jo!! Snevert...

 

Men jeg er altså ute etter noen rundetider av hva folk med slike biler har fått til.. Har to kompiser med hver sin Integra som begge har kjørt 1.09 på rudskogen. Det er raskt! Da snakker vi ingen annen modifikasjon enn coilovers og gateslicks.

Vinterbil:Audi S3 med TS-Racing godsaker =D

 

Avdød:Integra Type-R Championship White

Nr 1124

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 499
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hva kjørte Rustaen på skogen da?

 

Viss dere skal kjøre så synns jeg forholda burde være like, som at begge kjører gate dekk forex.

 

Tar du utfordringen da? Hadde vært en spendende duell det.

 

EDIT: Selfølgelig er banen bygget for biler med mer en 300hk, det kommer jo ann på hvor mye bilen motoren sitter i veier.

- Pontiac Firebird Formula 400 1973

- 2008 Mitsubishi Outlander Innstyle+ 22"

http://www.bilforumet.no/outlander/230641-mine-outlander-mods-22-a.html#post2559049

- 2000 Peugeot 406 stv (konebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener SRT10'en var blandt de aller raskeste bilene de hadde testet på Artic.Var den et halvt sekund senere en Fokus RS mon tro?Husker ikke helt.

Men jeg er helt enig i at begge må kjøre med like dekk.

1967 Buick Elektra Limited 4dht prosjekt

1968 Oldsmobile 98 Convertible

1968 Buick Skylark 2dht prosjekt

1969 Dodge Charger 440

1978 Chevrolet Corvette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Råeste har jo selvfølgelig ingenting med raskeste å gjøre.. Men nok en gang la meg minne dere på at Celica'n med 190hk var RASKERE enn den feite lastebilen på ACR,og ACR er en veldig rask bane egentlig.

 

Og du som ikke veit hva Integra'n er god for,let litt på nettet og se selv. Dessuten kjører en grei sjåfør 1.09 runder på skogen. Og det kaller du langsomt???

 

Tipper du aldri vil være i nærheten med det du har...

 

Klart er Vipertruck'en en sykt rå bil,men den er ikke all verdens rask på bane for det.. Er 2,5tonn som skal bremses ned og slenges gjennom sving..

 

Og det tullet om at den er verdens raskeste pick-up? Hva med GMC Syclone fra 1991?? Er jo endel raskere den da =)

 

Men når jeg sier det så blir vel endel her såra og lei seg.. Veit den ikke er i produksjon lenger osv osv... Men den er raskere enn lastebilen fortsatt.

 

Ellers så skal jeg å kjøre med Integra'n på rudskogen førstkommende fredag,altså på trackday fra kl 16-21.. Bli med og se om dere har en match mot ITR'en min Ü

Vinterbil:Audi S3 med TS-Racing godsaker =D

 

Avdød:Integra Type-R Championship White

Nr 1124

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Råeste har jo selvfølgelig ingenting med raskeste å gjøre.. Men nok en gang la meg minne dere på at Celica'n med 190hk var RASKERE enn den feite lastebilen på ACR,og ACR er en veldig rask bane egentlig.

 

Og du som ikke veit hva Integra'n er god for,let litt på nettet og se selv. Dessuten kjører en grei sjåfør 1.09 runder på skogen. Og det kaller du langsomt???

 

Tipper du aldri vil være i nærheten med det du har...

 

Klart er Vipertruck'en en sykt rå bil,men den er ikke all verdens rask på bane for det.. Er 2,5tonn som skal bremses ned og slenges gjennom sving..

 

Og det tullet om at den er verdens raskeste pick-up? Hva med GMC Syclone fra 1991?? Er jo endel raskere den da =)

 

Men når jeg sier det så blir vel endel her såra og lei seg.. Veit den ikke er i produksjon lenger osv osv... Men den er raskere enn lastebilen fortsatt.

 

Ellers så skal jeg å kjøre med Integra'n på rudskogen førstkommende fredag,altså på trackday fra kl 16-21.. Bli med og se om dere har en match mot ITR'en min Ü

 

nå var vel syclone verdens raskete pick-up i 1991 med sin 4,3 liter 262cid turbocharged 280hk...nå til dags er ram srt10 dagens raskeste pick-up..men syclonen til han duden i sverige er nok raskere enn srt10 men nå er den jo absolutt ikke orginal..

 

syclonesy7.png

67" Camaro ss cab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Råeste har jo selvfølgelig ingenting med raskeste å gjøre.. Men nok en gang la meg minne dere på at Celica'n med 190hk var RASKERE enn den feite lastebilen på ACR,og ACR er en veldig rask bane egentlig.

 

Og du som ikke veit hva Integra'n er god for,let litt på nettet og se selv. Dessuten kjører en grei sjåfør 1.09 runder på skogen. Og det kaller du langsomt???

 

Tipper du aldri vil være i nærheten med det du har...

 

Klart er Vipertruck'en en sykt rå bil,men den er ikke all verdens rask på bane for det.. Er 2,5tonn som skal bremses ned og slenges gjennom sving..

 

Og det tullet om at den er verdens raskeste pick-up? Hva med GMC Syclone fra 1991?? Er jo endel raskere den da =)

 

Men når jeg sier det så blir vel endel her såra og lei seg.. Veit den ikke er i produksjon lenger osv osv... Men den er raskere enn lastebilen fortsatt.

 

Ellers så skal jeg å kjøre med Integra'n på rudskogen førstkommende fredag,altså på trackday fra kl 16-21.. Bli med og se om dere har en match mot ITR'en min Ü

 

det måles KUN i toppfart.. srt10`ern er litt raskere, men syclone er kjappere fra 0-100, og kanskje bedre på svingete veg, den er jo en DEL lettere

signaturregler: www.bilforumet.no/faq

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår