Gå til innhold

4-link og watt link

Ranger emnet


Frank_84

Anbefalte innlegg

Hallo.. Er intressert i bilder av div 4link oppheng med watt link på volvo aksel montert i ascona/manta b eller kadett c..

Er det noen som har dette som kan ordne? Mye arbeid å bygge?

-Opel Manta B GT/E 16v Prosjekt

-Opel Omega 3000 24v -91 (Solgt)

-Opel Omega 3000 12v -88 (Vraket)

-Opel Ascona B -76 (Solgt)

-Opel Manta B GSi -86 (Vraket)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eg holder for tiden på og monterer volvo 1031 aksel med four-link og just. coilovers, watt-link fikk eg hørre at var unødvendig med mindre du sku ha det på en rallybil så det har ikkje eg. sjekk prosjektene på http://www.opelragger.com de har fourlink

Bruk vett, Ligg bredt!

 

1977 Opel Ascona B - prosjekt

1991 Opel Omega 2.0 cd

1994 Opel omega b 2.0 16v turbo dta++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja skal gjøre det men må bare få tak i kasser først, har bare demontert original-akselen... får sikkert kasser i løpet av et par dager å da begynner den gøyale jobben. eg lager på en ascona b men det går jo mye for det samme, kan jo legge ut bilde av akselen som skal på den har jeg liggende

 

volvo1031akselmedhydejust.jpg

Bruk vett, Ligg bredt!

 

1977 Opel Ascona B - prosjekt

1991 Opel Omega 2.0 cd

1994 Opel omega b 2.0 16v turbo dta++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...
hva er 4 link og watt link og det greia der? :p

har ikke helt skjønt det:P

 

hadde det kommet noen ordentlige bilder så hadde du skjønt mer av det... kan ikke stort om det selv.. men 4-link er noe sånn at det er 2 ekstra stag på hver side av diff'n og no greier.. som visst nok gjør den mer stabil eller no..

 

dont shoot me if i'm wrong!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

her er noen bilder av fourlinken min, må fortsatt gjøre noen justeringer og slipe litt menmen...

 

hgrehjulbue.jpg

 

 

 

hgrestag.jpg

 

 

 

underbilen1.jpg

 

 

 

venstrekasse.jpg

 

 

 

fjrbeinfestermedjusteringihyden.jpg

 

sveisene inni bilen må slipes ned og legges på nytt igjen siden di ser ut som om eg har hatt 4 i promille når eg sveiste!

Bruk vett, Ligg bredt!

 

1977 Opel Ascona B - prosjekt

1991 Opel Omega 2.0 cd

1994 Opel omega b 2.0 16v turbo dta++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan slenge ut bilder av det eg...

 

det som er gjort her er at eg har sveist forsterkninger i siden på dempertårnet fordi det går enn bolt gjennom der til braketten til fjørbeinet men dempertårnet skal helsveises og så skal eg lage to fjørbeinsstag mellom dempertårnene

 

 

forsterkningdempertrnh.jpg

Bruk vett, Ligg bredt!

 

1977 Opel Ascona B - prosjekt

1991 Opel Omega 2.0 cd

1994 Opel omega b 2.0 16v turbo dta++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår