Gå til innhold

2 dagers løp på starmoen 6 og 7 august

Ranger emnet


Michael_

Anbefalte innlegg

Jeg kjørte der med en Saab. Heatseier i første omgang, ledning på coilen som datt av i andre omgang, fjerdeplass i tredje omgang og tredjeplass i siste omgang. Fikk tatt livet av ei Boble i siste omgang og fikk hoppa litt! Firhjulsløft like ved mål der, rett forbi en lyktestolpe og ned i lyng og mose! Var langt ifra en finaleplass. Trur jeg endte som nr 66 til slutt :p

 

nei du, du for nokk holde deg til OPEL;)

går mye bedre da, hehe

If it ain`t fun, it ain`t a kadett

______________

http://www.hoggernracing.com/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

du får ta med deg bilen ned hit snart..så kan vi dra på hakavik treninger sammen..min bil i bussen og din på henger'n..hehe.....er bilen retta etter takinga??????

 

kunne gjort det ja. hadde vært fett lixom. trengte nesten ikke retting. ruta kan brukes også

Team Laban

Eier:

[ ]Mercedes 190

[ ]Mercedes 190 delebil

[ ]Volvo 245 brakke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kunne gjort det ja. hadde vært fett lixom. trengte nesten ikke retting. ruta kan brukes også

jaaa fatter'n sa det var greit lixom... er ikke no stress å ta bussen til hakavik med henger på lixm..så kunne begge kjørt...eller å tar vi bare min den ene gangen og din den andre gangen eller no...hehe....okeeeii...det er bra det gikk pent for seg daa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaaa fatter'n sa det var greit lixom... er ikke no stress å ta bussen til hakavik med henger på lixm..så kunne begge kjørt...eller å tar vi bare min den ene gangen og din den andre gangen eller no...hehe....okeeeii...det er bra det gikk pent for seg daa

 

bare en rolig runde rundt

Team Laban

Eier:

[ ]Mercedes 190

[ ]Mercedes 190 delebil

[ ]Volvo 245 brakke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår