Michael_

2 dagers løp på starmoen 6 og 7 august

Ranger emnet

31 innlegg i emnet

ble ikke noe kjøring på meg..

men fikk god tid til å se på :D

tror det er lenge til jeg ser 5 bobler i a-finalen :D

hvordan gikk det med de som kjørte?

edit: er imponert over lillegrend jeg!

tør ikke tenke på mye de boblene han slo i a-finalen var pokostet, men den golfen hans, den var ikke påkostet stort.

men han hang på finstad hele jvæla veien til mål :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvordan gikk det med de som kjørte?

Jeg kjørte der med en Saab. Heatseier i første omgang, ledning på coilen som datt av i andre omgang, fjerdeplass i tredje omgang og tredjeplass i siste omgang. Fikk tatt livet av ei Boble i siste omgang og fikk hoppa litt! Firhjulsløft like ved mål der, rett forbi en lyktestolpe og ned i lyng og mose! Var langt ifra en finaleplass. Trur jeg endte som nr 66 til slutt :p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Jeg kjørte der med en Saab. Heatseier i første omgang, ledning på coilen som datt av i andre omgang, fjerdeplass i tredje omgang og tredjeplass i siste omgang. Fikk tatt livet av ei Boble i siste omgang og fikk hoppa litt! Firhjulsløft like ved mål der, rett forbi en lyktestolpe og ned i lyng og mose! Var langt ifra en finaleplass. Trur jeg endte som nr 66 til slutt :p

så at du kjørte første omgang og tredje eller fjerde omgang : )

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
planer om å kjøre hvis jeg rekker.. ellers blir jeg vel tilskuer mm.

du får ta med deg bilen ned hit snart..så kan vi dra på hakavik treninger sammen..min bil i bussen og din på henger'n..hehe.....er bilen retta etter takinga??????

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå