Gå til innhold

LS1 Tråden

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Spurte de på den lokale Narvesen kiosken her men de at de ikke tok det inn.

 

De sendte til og med forespørsel :-)

 

Men kan være at noen andre Narvesen kiosker har begjynt å ta det inn etter jeg spurte.

 

Uansett mye billigere å få det rett i postkassa.

- Pontiac Firebird Formula 400 1973

- 2008 Mitsubishi Outlander Innstyle+ 22"

http://www.bilforumet.no/outlander/230641-mine-outlander-mods-22-a.html#post2559049

- 2000 Peugeot 406 stv (konebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 278
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Å da var leketøyet prøvekjørt dvs vega med LS1/T56 å ja det funka hehehe.

 

Alt funka ingen alvorlig problemer på første turen etter og ha tetta en besin lekasje og gjordt ferdig div etter første oppstart.

 

Å ja det merkes at den er lettere forran og kvikkere styring er gøy samt MYE kvikkere motor en den gammle hehe heste spart i ræva er slapt i forhold hehehe.

 

Kona gliser fortsatt når pedalen gikk i gølve hehehe.

 

Så nå må motor mappes skikkelig så blirre masse gassing.

 

Era

Power out of controll is me...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IMG_0264.JPG

 

Der er motoren min 98 Ls1/t56 fra F-body, motoren min er helt standard, har "bare" installert den i min Camaro 67. Har kjørt mange km nå, og den er billig i drift!, har ikke målt enda men merker jo det. Går jævli bra og syns jeg, så jeg trenger ikke trimme den no mere så lenge det skal være kun til gatebruk hvertfall :)..

 

Da fikk jeg bare bilen min ut en mnd eller noe før deg da Era? ikke så verst det, vi har jo skrudd sånn ca parallellt på bilene våre, du har bare gjort sykt mye mere med motor og bil kanskje ? :)

 

017_13.sized.jpeg

meg på høggern i Arizona, inspiserer donorbilen, de glemte masterpumpa til klutsjen, så den fikk jeg også med selvfølgelig. Så også en meksikaner som fikk bittelitt kjeft. Så ut som at de syns det var gøy at det kommer nordmenn og kjøper deler fra de.

 

motoren min kjøpte jeg vel i januar 2003? Hehe har gått tregt for meg når jeg tenker etter. Den kosta meg da 35k inn i garasjen min og jeg var selv i Arizona og betalte kontant på en høgger for motoren, dro bort sammen med noen kompiser som har henta maange motorer i USA så de hjalp meg med å finne motoren.

 

Syns motoren min sparker skikkelig fra og øker gradvis fra 2200 rpm, og det er litt rått egentlig, får ikke lyst på en 2 liter med turbo nå liksom.

 

Tenker på å bygge meg en banebil nå, så jeg skal få kjøpt meg en LS1 til, Camaroen skal få være som den er motormessig. Så kan jeg heller gjøre noen oppgraderinger på en eventuell banebilmotor.

Driftfun.com

1967 Chevrolet Camaro LS1/T56

1990 Chevrolet Van 6.5 g30

1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt og høre alt funker fint Hans.

 

Du må bare få føle responsen og rekasjon i min den er helt vill.

 

Skikkelig tøff hard gange også en syk sugelyd fra innsuget når man gasser.

Motorfestene er så stive at motoren vrir seg ikke i festene engang, prøvekjørte uten panser serru tøft og se alt jobbe.

 

Må få tak i litt mindre dim på clutch pumpa den er ikke cruise venlig.

 

Vi ses vel i Lillestrøm i morra eller har du plass i bilen?

 

Era

Power out of controll is me...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja de pumpene er råe, where to buy?

 

Jækli bra at det funker så fint for begge to, håper på like erfaringer når vi også kommer så langt.

 

 

Du snakket om motorfester? Er det poly festene til energy suspension du bruker?

Har slike både jeg og han med mantaen. Håper det blir stivt nok jah :-)

- Pontiac Firebird Formula 400 1973

- 2008 Mitsubishi Outlander Innstyle+ 22"

http://www.bilforumet.no/outlander/230641-mine-outlander-mods-22-a.html#post2559049

- 2000 Peugeot 406 stv (konebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår