Gå til innhold

kkk k26 til 10ventilern

Ranger emnet


ford-racing

Anbefalte innlegg

  • 11 months later...
  • 1 year later...
Bringer opp igjen denne lit eldre tråden jeg:) Lurte på å gå til innkjøp av en K26' date=' og lurte dermed på om dette er Plug And Play? Eller mye styr?[/quote']

 

Plug&play... Eneste jeg er usikker på er det med vann og oljekjøling..

 

Og som sagt før.. HVoror større turbo, når du ikke får mer hk ?

- '02 BMW 525DAT M-Sport

- '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro

- '02 VW Golf 1.9TDI

- '01 VW Caddy 1.9TDI

[thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kommer jo heeeelt an på hvor mye effekt du ønsker deg det...

 

K26 leverer vel gjerne ikke høyere trykk enn K24, men mer luft, så er gjerne bittelitt å vinne på effekten.

 

Er bolt on, fås med og uten vannkjøling da, men ingen krise å plugge vannkjølingen ved bytte.

-01 Audi RS4

-86 Urquattro 20V Turbo

-92 S4/S6 Sedan

-86 GT Coupe

-86 Scirocco GTX 16v Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei' date=' har jo lyst på litt effekt:P men har så jeg greier meg, men noen andre turboer som Går an å hive på?[/quote']

 

Det første du må gjøre er å bytte ut innsprutet ditt. Så kan du tenke på turbo. Bare ved å få på datasprut av noe slag så henter ganske mye hk..

- '02 BMW 525DAT M-Sport

- '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro

- '02 VW Golf 1.9TDI

- '01 VW Caddy 1.9TDI

[thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å si det sånn: Blir ikke byttet noe turbo på en god stund enda. Bare lurer på hvilke muligheter jeg har, så har jeg noe å forholde meg til. Men har forsåvidt ikke fått noe svar på det jeg faktisk spurte om:P Skal chimse fjøren i WG'n imorgen, så får vi se da om det er holdbart en liten stund...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan brukte turboer med samme flens som du har.. KKK flensen. Men det er dårlig plass nedi der til noe særlig større kompressorhus.. Så hvis du evt skal tenke p åå bytte, hadde jeg sat på et grenrør fra feks 034motorsport.. og da kan du bortimot velge å vrake å turbo.. men dam å du bygge ny eksos, ha ny innsprut, ha ny rørgate, nye slanger til turbo...

- '02 BMW 525DAT M-Sport

- '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro

- '02 VW Golf 1.9TDI

- '01 VW Caddy 1.9TDI

[thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår