Gå til innhold

Skal kjøpe ny monstertruck...hvilken??

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by daniel21

http://www.racing-cars.com/xtdesertstormR3e.asp

 

Kjøp denne, koster ikke all verden(Ga 3500 for min+ radio)og så går den helt sinnsykt. Skal være verdens raskeste 1:10 Truck

Gjør 110km.

Også er det billig for deler, noe som er veldig kjekt hvis du skulle treffe et eller annet i 100 km....:)

 

Joda.... den går sikkert fort, men den har ikke 4WD da:( Og da er det ikke noe tess som monster-truck:rolleyes:

 

Må være en av de tre som er nevnt, eller en lignende bil. Har en Nitro-crusher som jeg har vært rimelig fornøyd med, men den begynner å bli noe slitt.... Nå vil jeg ha noe med revers, og helst to eller tretrinns gear! Det er også litt greit at det er lett å skaffe reservedeler til bilen... kjipt å måtte bestille fra USA for den minste ting...

98 Volvo V40 1,8 aut selges i deler, PM for info!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er riktig nok ikke 4wd, det er litt negativt, men det er sinnsykt gøy å kjøre den. Men det er litt artigere å kjøre 4wd, kommer seg litt bedre fram også er det jo en helt annen verden når det gjelder veiegenskaper...

 

Trenger ikke bestille deler fra USA, jeg kjøpte min på strømmen, og der har de også masse reservedeler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Jeg har hatt en hel haug med tamiya biler og er veldig fornøyd med dem, god plast fornuftig satt sammen, gode fartsregulatorer på de elektriske bilene, gode motorer på bensin bilene som er lette og få tak i (tilsvarer o.s. motorerne som de selger på norwegian modellers) holdbare er dem og skala riktige, du finner ingen andre merker som kan lage karosserier og skala riktighet som tamiya

 

har hatt flere kamerater som har hatt traxxas, og alle har hatt problemer! store klumpete deler i dårlig plast og ufornuftige løsninger på det meste, de har prøvd og herme etter løsniger på kyosho og misslykkes! dette merke er bare og styre unna...!

 

Kyosho har god plast i bilene sine, litt spesielle løsninger på ting, men d fungerer, beste merke etter tamiya etter min mening.

Bilene er ikke skala riktige, men ligner det dem skal og ser tøffe ut...

 

Jeg har holdt på meg radiostyrte biler i over 10 år og har vært borti endel biler, dette er min mening bygd på dette...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Av de tre Finepix nevnte, vil enten T-maxxen eller terra crusheren være best mener jeg. Kyoshoen har etter det jeg har lest mindre fjæringsvei/bakkeklaring og mindre "plush" demping enn de to andre.

Tamiyaen er litt større enn t-maxxen, men t-maxxen er raskere(i alle fall den nye, med den nye motoren. Den har også bredere bærearmer for bedre stabilitet).

(Ingen av de tre nevnte bruker reimer til kraft-overføring.)

 

Schumacher skal snart komme ut med en 4wd versjon av den stadium-trucken med .21 motor og :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 weeks later...
Originally posted by daniel21

http://www.racing-cars.com/xtdesertstormR3e.asp

 

Kjøp denne, koster ikke all verden(Ga 3500 for min+ radio)og så går den helt sinnsykt. Skal være verdens raskeste 1:10 Truck

Gjør 110km.

Også er det billig for deler, noe som er veldig kjekt hvis du skulle treffe et eller annet i 100 km....:)

hei du. jeg vil kansje kjøpe meg en sån bil som du har.

kan man kjøre den på veien hjemme?????

eller må man kjøre den på bane. i og med at den går så fort.

men jeg finner ikke ut hvor man får kjøpt den. kan man kjøpe den på siden du la ut??? dette lurer jeg fert på.

er det redy to run????? og er det elektrisk eller nitro den går på???

is me... LOL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by BSn

hei du. jeg vil kansje kjøpe meg en sån bil som du har.

kan man kjøre den på veien hjemme?????

eller må man kjøre den på bane. i og med at den går så fort.

men jeg finner ikke ut hvor man får kjøpt den. kan man kjøpe den på siden du la ut??? dette lurer jeg fert på.

er det redy to run????? og er det elektrisk eller nitro den går på???

 

Denne er jo bare 2WD.....og ligner på en buggy.......en ekte monstertruck drar på alle fire og ligner på en pickup!

VW Audi club Norwegen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår