Gå til innhold

Verdens peneste bil?

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 207
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

NSX'en er vel den lekreste bilen som er fra Østen, og det er helt fantastisk at dette designet fortsatt føles like fresh i mine øyne.

 

Gikk med seriøse tanker om å kjøpe en selv da dette er uten tvil en av de beste bilene (design, motor, totale pakken) som er produsert siste 20 årene.

Mvh,

Eric/S-2000

-----------------

LOTUS driver

*signatur redigert pga regelbrudd*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en som er garasjebygd en plass rundt rudskogen. Han gjør ikke noe PR rundt bilen sin, og er aldrig på biltreff. En kompis som har kontakt med han, var nedover en tur sist fredag. Noe helt sinnsvakt med ytelse. Men "monster" evon kan sikkert sole seg i glansen uansett, for han kommer ALDRIG til å stille opp på treff/pr lignende.. :P Mere sier ikke jeg, for personen vil være annonym.

 

Ja denne vil jeg gjerne se...

Som evig Evo fan er det alltid moro å se andre sine.. Mye eller lite HK!

Synes det fortsatt er litt rart at noen bruker MYE penger, for det er MYE

penger du må bruke om du skal opp på effekter over 600hk! Og alikevell ikke vise den frem, eller bruke den på treff! Hva er da vitsen?

 

 

ikke skryt for mye av egen bil mr.leone.det blir bare kvalmt

 

Hvor voksen er du egentlig?

Ta av deg janteloven brillene så les innlegget en gang til..

Ser du da at det var skrevet med en smule IRONI! ??

 

Og uansett, JA jeg synes bilen min er verdens peneste!

Er det noe feil i det? jeg synes synd på den personen som

ikke synes sin egen bil er verdens peneste..

 

 

ikke misforstå, monsterevon er sikkert rå den og.. men litt for mye PR fiksert..

 

 

Har det noen gang slått deg at kanskje all reklamen på bilen er der av en grunn? Har du fått med deg at jeg holder på å lage en FILM?

http://www.jdmgarage.no "Norges største leverandør av banebiler"

http://www.driftmonkey.no "Fashion For Drifters"

http://www.timeattack.no "Norges raskeste serie"

http://www.d1gp.no "D1 Grand Prix"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er forskjell mellom en pen og tøff bil. Miura er pen bil, ferrari F40 er tøff (ikke pen).

“Thank god there’s no 48-hour race anywhere in the world, because chances are nobody could beat Porsche in a 48-hour race. They’re probably the only cars in the world that would stand-up for something like that.”

 

Carroll Shelby

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går ann å ha fet bilen uten å måtte kjøre den på bane? Eller uten å utstille den? Eller i det hele tatt møte opp på treff?

 

Tror det mange lurer på er hvorfor så mye power etc. når han aldri slipper de løs på f.eks en bane.

 

Er opp til 100km/t på noen veier her i landet, men det greier jo på en måte de fleste biler :P

SAAB!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er vanskelig.. Men henger meg på Omegamannen. Jeg elsker Ferrari F40. Det er min ultimate drømmebil, og får jeg nokk penger til å kjøpe en, kommer jeg ikke til å gjøre det, for jeg kommer til å drepe meg. Den er fortsatt den dag idag på linje med de andre eksotiske sportsbiler. Og da snakker vi om en bil som snart er 20år gammel! (Da den første ble produsert).

 

Men det finnest jo flere biler jeg virkelig liker. Det må være:

Ferrari 612 Scaglietti (Familiebil:D)

ferrari_612_scaglietti.jpg

 

Ferrari 288 GTO (HEFTIG bil!)

0.jpg

5.jpg

 

Og nå skal vi entur på marka igjen, og finne en oppnåelig bil jeg liker..

Mondeo Titanium X

577.jpg

UTROLIG gode biler å kjøre! Både denne 5D coupen, og stv'en.

-Subaru Impreza WRX "STi" 01'

-Subaru Impreza WRX 01'

http://www.dlgracing.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en tråd med myyyyyyyye forskjellige meninger, er vel egentlig ingen ting som heter verdens fineste bil, for alt går på smak og behag...jeg syns opel og volvo er best og finest, og andre syns noe annet, så å si at en bil er finere enn en annen blir litt teit syns nå jeg daa men

 

Én ting skjønner jeg ikke. Opel, joa, Kadett B er råpen. Men Volvo? 240 er vel ikke akkurat pen, det er en traktor. Nyttig, ja. Pen, nei.

Det er så mange pene biler som blir laget, og så sier noen Volvo? :P

 

 

 

Forresten, Omegamannen, du er vel typen som skryter av Omegaen din også. Og som MrLeone omtrent sa, synd på de som ikke trives med sin bil (og elsker den). :)

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har vi en diskusjon igjen jammen.noen innlegg fra 12 åringer osv.

 

alt jeg skulle fram til JEG personlig er møkk lei folk som skryter av bilene sine.Er et ork og stå og høre på.(sikkter ikke rett til deg.men men)beklager hvis det virket slik.)

 

Og ja jeg synes bilen min er noe av det peneste man kan få kjøpt,(ved og endre litt på usendet)

Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig

 

Opel Maffian

 

Qraftwerket

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eirkismil : jeg skryter ikke av omegan min,men jeg vil vise folk potensiale i den utsende messigt.Og hell yeah trives med bilen min,men er møkk lei skryt og stå og høre på og hvor mye det går bedre en omegan,når vi kjører på veien så er det andre boller,gidder ikke og si noe i mot når jeg hører skrytet.og hvor dårlig omegan er. så drar jeg dem :)du skjønner sikkert hva jeg mener.

 

Har en "venn"som er slik skjønner dere.utrolig irriterende fyr!

Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig

 

Opel Maffian

 

Qraftwerket

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen liker ditt, noen liker datt, sånn kommer det alltid til å være.

Noen liker å skryte bilen sin opp i skyene, noe jeg ikke er så stor fan av å høre på selv, men det får det som gjør det bare fortsette med, så kan vi som ikke liker det heller bare gå bort fra den personen/ikke lese innleggene dens.

Noen synes jo selvfølgelig også at deres bil er verdens fineste, og det må jo de få lov til? Klart man kan reagere hvis det er en rusten 240, men det er jo deres egen mening. Selv kommer jeg aldri til å tro min egen er verdens fineste, da jeg vet at det fins noen som har en finere bil enn meg, men det er min mening om det, og jeg vet at noen andre har en mening som er stikk motsatt. Så la nå Mr.Leone skryte Evoen sin opp i skyene om han vil det, og bruk energien dere mister på å skrive et negativt innlegg om dette til noe annet, som f.eks å gjøre bilen din til akkurat det du kanskje synes den er: Verdens fineste:)

 

Back to topic: Har rett og slett ingen aning over hvilken bil som er finest, for det er jo så mange!

Mvh Espen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår