Gå til innhold

Bilder av forumets 80, 90, coupe, S2 & RS2

Ranger emnet


Johnsen2k

Anbefalte innlegg

mye betaler du for sandblåsinga og pulverlakkeringa ?

 

Sandblåsing av fire felger kom på 1250,-. Pulverlakkering koster meg kun for lakken, da onkelen min jobber med det :D Men går jeg får en noe mer spesiell farge, bruker jeg Opems Pulverlakk i Ås, da han er råå på å mikse og trikse litt med detta pulveret, det koster ca 1650,- for alle fire felgene.

Owner of:

-93 Audi S2 2.2

-85 Opel Rekord 2.0S LS (Står og støver nedl)

-83 Golf Rabbit 1.8 GTi. (Står og støver ned)

-83 Golf 1.8 GTi (står og støver ned)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 232
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Mitt nye prosjekt.. 1990 audi coupe, 2.0 framhjulstrekk

Kanskje ikke så mye å skryte av, men bra førstebil i hvert fall :)

 

Skal begynne med å fikse litt på motoren, så kommer felger og lakk deretter..

 

1137086-bilde1-14042006002.jpg

 

 

Var det du som var med på ett lokallagsmøte i VACN for noen uker siden..? :) Flott bil! Skjønner ikke helt den skiltplasseringen på frontfangern men.. :wonder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fin coupe audi-princess :)

her er min på felger som skal brukes til vintern, er dritstygge og trenger en shinings. leter og sparer til 18" sommerfelger, mulig jeg bare venter til neste år er jo vinter her oppe i nord snart ;)

har lyst å lakke vinterfelgene i enten svart/mørkgrå eller hvit. hva syns dere ?

svartellerhvit.jpg

dårlig ps jada jeg vet

 

er forresten en 93mod coupe 2.8q :hello:

 

Hvitt var jo ganske bra.. kanskje jeg skal gjøre det også? Har akkurat de samme felgene, men salt har ødelagt de helt, så de må lakkes opp på ny..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvitt var jo ganske bra.. kanskje jeg skal gjøre det også? Har akkurat de samme felgene, men salt har ødelagt de helt, så de må lakkes opp på ny..

 

er nettopp derfor jeg vil lakke de, de ser helt jævli ut

xaudi coupe2.8q

xpeugeot 205gti

xmazda 929lht

xford capri2.8i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke noe særlig egnede vinterfelger nei. Klarlakken som har løsnet og aluen har korrudert.

 

ja nettopp, samme som har skjedd med mine er slike svarte stygge flekker på dem UNDER klarlakken. må seriøst pusses ned, men ser jo ut som en slit å pusse dem ned da med tanke på alle de skruene og sånt.

xaudi coupe2.8q

xpeugeot 205gti

xmazda 929lht

xford capri2.8i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det du som var med på ett lokallagsmøte i VACN for noen uker siden..? :) Flott bil! Skjønner ikke helt den skiltplasseringen på frontfangern men.. :wonder

 

 

Ja, det var det! :) Skiltet står ikke der nå, av en eller annen grunn mente den forrige eieren at det ville se tøft ut å sette det der! :wonder også hadde han sotfilm bare på en side! hehe.. men sotfilmen og gitteret i fangeren var det første som ble fjernet når jeg kom hjem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår